روز گذشته سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه، ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی از طریق تماس تلفنی با قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسری امورجنایی، قتل مرد جوانی را با ضربات چاقو در خانه‌ای در جنوب تهران، گزارش کردند.   بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی به همراه تیم جنایی راهی محل حادثه […]

روز گذشته سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه، ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی از طریق تماس تلفنی با قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسری امورجنایی، قتل مرد جوانی را با ضربات چاقو در خانه‌ای در جنوب تهران، گزارش کردند.

 

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی به همراه تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد ۳۸ ساله‌ای را مشاهده کردند که هدف ۱۴ ضربه چاقو از ناحیه شکم و گردن قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان که مرد جوان توسط پدرش به قتل رسیده است.

 

بدین ترتیب متهم ۶۱ ساله در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد و ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: ما یک خانواده چهار نفره بودیم و من بازنشسته هستم؛ پسرم به موادمخدر اعتیاد داشت و به افراد مختلفی بدهکار بود حتی او گاهی‌ اوقات من، مادر و خواهرش را هدف ضرب جرح قرار می‌داد و از ما درخواست پول می‌کرد.

 

متهم در ادامه گفت: روز حادثه فرزندم به خانه آمد و با پرخاشگری و فریاد ادعا کرد که یک نفر را کتک زده و برای پرداخت دیه به پول نیاز دارد که او در میان این مشاجره‌ها ناگهان چاقویی از آشپزخانه برداشت و من نیز کنترل خود را از دست دادم و به ناچار با چاقوی دیگری به سمتش حمله‌ور شدم و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساندم؛ قصد ارتکاب جنایت را نداشتم، فرزندم مدام درگیری درست می‌کرد حتی شب قبل از این حادثه با یکدیگر مشاجره پیدا کردیم و درب یکی از اتاق‌های خواب خانه شکست.

 

با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رکنا

+