تینا مزدکی: گزارش‌های قطعی اینستاگرام و فیسبوک از حوالی ظهر امروز منتشر شد، گزارش‌ها حوالی ساعت ۱۰:۲۴ صبح افزایش یافت و از بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر، گزارش قطعی در آن زمان دریافت شد. اما واقعا مشکل از کجاست؟ کاربران گزارش داده‌اند که از فیس بوک خارج شده‌اند و توانایی ورود مجدد به حساب‌های خود را […]

تینا مزدکی: گزارش‌های قطعی اینستاگرام و فیسبوک از حوالی ظهر امروز منتشر شد، گزارش‌ها حوالی ساعت ۱۰:۲۴ صبح افزایش یافت و از بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر، گزارش قطعی در آن زمان دریافت شد. اما واقعا مشکل از کجاست؟

کاربران گزارش داده‌اند که از فیس بوک خارج شده‌اند و توانایی ورود مجدد به حساب‌های خود را ندارند. در مورد اینستاگرام نیز، گزارش‌ها مبنی بر عدم دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف اینستاگرام است. وب سایت Meta Status نیز قطعی سراسری را تایید کرد.

ریشه قطعی فیس بوک و اینستاگرام کجا است؟

به نظر می رسد قطعی فیس بوک و اینستاگرام کاربران بسیاری از نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر، مشخص نیست که قطعی فیس بوک و اینستاگرام چه زمانی برطرف می‌شود. متا به وضوح از این موضوع آگاه است، اما در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی همه چیز به حالت عادی بازگردد.

چه بلایی سر اینستاگرام و فیسبوک آمده‌است؟

اندی استون، که در تیم ارتباطات در متا کار می‌کند، در ساعت ۱۰:۵۲ صبح در X پستی منتشر کرد که تیم متا آگاه است که مردم برای دسترسی به خدمات مشکل دارند و متا اکنون روی این موضوع کار می‌کند.

چه بلایی سر اینستاگرام و فیسبوک آمده‌است؟

آیا سایر وب سایت‌ها از کار افتاده‌اند؟

اگرچه فیس بوک و اینستاگرام بیشترین مشکلات را تجربه می‌کنند، اما آنها تنها وب سایت‌هایی نیستند که از امروز صبح کاربران آن گزارش قطعی می‌دهند. Down Detector همچنین از افزایش گزارش‌های قطعی یوتیوب، گوگل‌پلی، تردز، X (توئیتر سابق) و سایر وب‌سایت‌ها خبر می‌دهد.

مشخص نیست که آیا این قطعی‌ها به هم مرتبط هستند یا نه یا این که چه تعداد از گزارش‌های کاربران نادرست است. کلودفلر امروز صبح نیز مشکلی را شناسایی کرد، بنابراین ممکن است همه این قطعی‌ها به آن مربوط باشند. کلودفلر می‌گوید کمی پس از ساعت ۱۱ صبح شروع به اجرای یک اصلاح کرده است، بنابراین باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا ببینیم آیا فیس‌بوک، اینستاگرام و سایر سایت‌ها به روال سابق باز می‌گردند یا خیر.

منبع: digitaltrends

۲۲۷۳۲۳

منبع: خبـرآنلاین