علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با زیرنویس، درباره مصاف استقلال مقابل مس رفسنجان و حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه در زمان برگزاری بازی استقلال تیم خودم بازی داشت و نتوانستم این بازی را ببینم. اما به هر حال گاهی اوقات در رقابت‌های جام حذفی این […]

- به نکونام هم مثل قلعه‌نویی نگاه کنند تا موفق شود!/ حمایت هوادار از سرمربی استقلال معنی مهمی دارد

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با زیرنویس، درباره مصاف استقلال مقابل مس رفسنجان و حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه در زمان برگزاری بازی استقلال تیم خودم بازی داشت و نتوانستم این بازی را ببینم. اما به هر حال گاهی اوقات در رقابت‌های جام حذفی این اتفاق رخ می‌دهد که تیم‌های بزرگ خیلی زود حذف می‌شوند به همین خاطر اسم این رقابت‌ها را جام شگفتی‌ها هم می‌گذارند. هیچ اتفاقی نیفتاده و استقلال می‌تواند در لیگ برتر به روند رو به رشد خودش ادامه دهد و در نهایت قهرمان شود. قطعاً بازیکنان استقلال در مسابقات لیگ برتر تمام تلاششان را می‌کنند و با وجود همه سنگ‌اندازی‌هایی که در بحث باشگاه برای کادر فنی و تیم ایجاد شده و دیدیم که تیم نتیجه‌اش را گرفته، فکر می‌کنم از اینجا به بعد هم بچه‌های تیم و کادر فنی دستشان را روی زانوی خودشان می‌گذارند و به مسیر خوبی که تا اینجا رفته‌اند ادامه می‌دهند.

فوتبالیست سابق استقلال درباره بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: تیم استقلال خوزستان حریف آسانی نیست. آنها برای نیفتادن تلاش می‌کنند و قطعاً با یک فوتبال انتحاری روبروی استقلال به میدان می‌آیند. ما اگر در نیمه اول به مشکلی بر نخوریم قطعاً در نیمه دوم می‌توانیم کار را تمام کنیم. به هر حال استقلال باید این سه امتیاز را بگیرد چون برای حفظ جایگاهش در بالای جدول حیاتی است.

نیکبخت واحدی درباره تاثیر برد و باخت استقلال مقابل استقلال خوزستان در دیدار ماقبل دربی گفت: بازی دربی هیچ ربطی به مسابقات قبل از آن ندارد. اینکه تیم در کجای جدول باشد یا چه نتیجه‌ای قبل از دربی گرفته باشد هیچ ارتباطی به مسابقه استقلال پیدا نمی‌کند. تیم‌ها برای بازی دربی به قدری انگیزه دارند که حتی می‌خواهند با تمام توان و جانشان در مسابقه حضور پیدا کنند، بنابراین اینکه تیم در کجای جدول است یا چه نتیجه‌ای قبل از دربی گرفته تاثیری ندارد. بچه‌های استقلال فعلاً باید به چیزی غیر از بازی استقلال خوزستان فکر نکنند تا به موفقیت در همین بازی دست پیدا کنند.

نیکبخت واحدی درباره جواد نکونام گفت: جواد یکی از دوستان قدیمی من است که حالا در جایگاه سرمربیگری استقلال قرار گرفته؛ اگر جواد هم نبود و هر کس دیگری بود من برای سرمربی تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کردم. مهم‌ترین کار برای ما پیشکسوتان در شرایط فعلی حمایت کردن از استقلال و کادر فنی این تیم است.

نیکبخت در این باره که طرفداران استقلال بعد از شکست این تیم مقابل مس و حذف از جام حذفی به حمایت از سرمربی تیمشان پرداختند گفت: صد در صد کار درستی انجام دادند. وقتی هوادار یعنی یار دوازدهم پشت تیم باشد یعنی آنها از عملکرد تیم راضی هستند و این معنی مهمی برای تیم و باشگاه دارد. امیدوارم باشگاه هم این فرصت لازم را در اختیار نکونام قرار بدهد تا او بتواند خواسته‌هایش را در تیم به اجرا بگذارد.

نیکبخت ادامه داد: قطعاً هیچکس به اندازه نکونام دوست ندارد در کارش موفق باشد. امیدوارم باشگاه یک فرصت خوب مثل دنیزلی، افشین قطبی یا امیر قلعه نویی که در تیم‌های تحت امرشان حضور داشتند قرار بدهد تا نکونام هم بتواند ظرف سه فصل بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزند.

منبع: خبـر ورزشی