لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است
لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است

طرفداری نوشت: ستاره نروژی منچسترسیتی از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنی یاد کرد که تا به حال توپ فوتبال را لمس کرده است.   در جریان دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و کپنهاگن در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی می کنند. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتیزن […]

- لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است

طرفداری نوشت: ستاره نروژی منچسترسیتی از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنی یاد کرد که تا به حال توپ فوتبال را لمس کرده است.

 

در جریان دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و کپنهاگن در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی می کنند. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتیزن ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی در کنار پپ گواردیولا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

***

 لیونل مسی بهترین بهترین بازیکن تاریخ است. شاید برای این که بازیکن دیگری به عنوان بهترین شناخته شود، او باید بازنشسته شده باشد.

 

 من ۲۳ ساله ام، همه جام های ممکن را بالای سر برده ام و مزه همه آنها را زیر زبانم دارم. هدف دیگری دارم و آن هم کسب دوباره این دستاوردها است. موقعیت های زیادی از دست داده ام و می دهم، به گلزنی ادامه می دهم و احتمالا در آینده دوباره موقعیت های بزرگ گلزنی را از دست خواهم داد و مردم هم از من انتقاد خواهند کرد. آیا باید به آنها فکر کنم؟ ابدا.

 

 حفظ ذهنیت قوی برای من یک چالش بود. وقتی شکست می خوردیم و به خاطر موقعیت های از دست رفته من چنین اتفاقی رخ می داد، گریه می کردم. اگر چنین مشکلی دارید، باید برای حل آن تلاش کنید. همه چیز به ذهنیت بستگی دارد. مردم می گویند من در گلزنی مهارت زیادی دارم اما دیدید که بزرگترین موقعیت ممکن برای گلزنی را از دست دادم، این یعنی هنوز باید برای بهتر شدن تلاش کنم.

 

 آینده؟ در منچسترسیتی بسیار خوشحالم، مخصوصا با وجود این هم تیمی ها، مربی، مدیران، هیئت مدیره و همه اعضای تیم. هیچ وقت نمی دانید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما دوباره تاکید می کنم، من اینجا خوشحالم؛ این حرفم را یادداشت کنید.

 

 راسموس هویلوند؟ او در ابتدا با مشکلاتی مواجه شد اما در ادامه شرایط را به نفع خودش عوض کرد. هویلوند بازیکن خوب و جوانی است، مانند خود من. او به پیشرفت ادامه خواهد داد.

 

 من سال ۲۰۱۶ به شکل آزمایشی با کپنهاگن تمرین کردم و در نهایت شرایط برای همکاری جور نشد و در تست رد شدم، برای آنها متاسفم! این باشگاه را دوست داشتم، باشگاه خوبی است و به بازی برای آن علاقه مند بودم. هنوز هم شماره ۹ این تیم را در خانه دارم اما هیچ وقت فرصت همکاری به دست نیامد. سرنوشت من جای دیگری بود و تا الان که همه چیز خوب پیش رفته است.

منبع: اطلاعات انلاین