در عصر کنونی در تمامی کشورهای صنعتی و غیر صنعتی باربری و حمل و نقل یکی از موارد بسیار مهم و عضو جدا نشدنی از چرخه تولید و صنعت محسوب می‌شود. این بخش دارای بخش های گوناگونی می باشد که از جمله باربری زمینی، باربری ریلی، باربری هوایی، باربری بین شهری، باربری درون شهری […]

 

در عصر کنونی در تمامی کشورهای صنعتی و غیر صنعتی باربری و حمل و نقل یکی از موارد بسیار مهم و عضو جدا نشدنی از چرخه تولید و صنعت محسوب می‌شود. این بخش دارای بخش های گوناگونی می باشد که از جمله باربری زمینی، باربری ریلی، باربری هوایی، باربری بین شهری، باربری درون شهری و … است. هر کدام از این دسته‌ها دارای اهمیت ویژه و مخصوص به خود است.

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بسیار پرکاربرد در کشور ما ترانزیت داخلی و ترانزیت بین‌المللی بار محسوب می‌شود که بخش قابل توجهی از باربری‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. چرا که این بخش حمل و نقل، حمل بار سنگین را بر عهده دارد و اغلب باربری‌های تناژ بالا و سنگین در این دسته انجام می‌شود. پس با توجه به ظرفیت بالای ماشین آلات و تولید کارخانجات تمامی تجار و صنعتگران از باربری ترانزیتی استفاده می‌کنند. در شهرستان ساوه و شهرک صنعتی ساوه همه روزه باربری های بسیاری اعم از باربری ترانزیتی انجام می شود، و باربری جاده ساوه  یکی از مناطق بسیار مهم باربری محسوب می شود.

شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه امور باربری ترانزیتی و باربری داخلی و خارجی فعالیت می‌نماید. از بین این شرکت‌ها یک شرکت به نام “باربری پازوکی” وجود دارد که کلیه امور باربری توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود و می‌توان صفر تا صد امور باربری خود را به آنها سپرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر اساس برنامه انجام شود. هیچگونه محدودیتی در زمینه باربری سنگین و فوق سنگین و باربری تناژ بالا از جانب این شرکت باربری وجود نداشته و ندارد و می‌توانید کلیه امور باربری خود را اعم از باربری سبک، باربری نیمه سبک، باربری سنگین و باربری فوق سنگین را به آنها سپرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بار خود را در صحت و سلامت کامل از شرکت حمل و نقل پازوکی دریافت نمایید.

باربری پازوکی در بزرگترین پایانه حمل و نقل در نسیم شهر واقع شده است و این پایانه مجموعه‌ای از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین را در اختیار دارد و جزو مجهزترین پایانه‌های باربری در امور حمل و نقل در کشور محسوب می‌شود. که با همکاری شرکت‌ها و غرفه‌های واقع در این پایانه آماده دریافت خدمات با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌باشد، که این پایانه حمل و نقل بر اساس تعرفه اتحادیه باربری‌ها کلیه امور باربری را به سراسر نقاط کشور انجام می‌دهد. می توانید باربری در شهرک صنعتی صفادشت با قیمت عالی و استثنایی را با این پایانه تجربه نماید.

باربری پازوکی در پایانه بزرگ باربری‌های تهران همیشه با پیشنهاد عالی‌ترین و ارزان‌ترین قیمت به مشتریان خود توانسته است که توجه بسیاری از تجار و واحدهای تولیدی را در سراسر نقاط کشور به خود جلب کند. که البته دریافت کمترین کارمزد یکی از ویژگی‌های پایانه حمل و نقل محسوب می‌شود. حمل و نقل و ترانزیت توسط دفتر پایانه ما به صورت کامل پوشش داده می‌شود، باربری سبک، باربری نیمه سبک، باربری کمپرسی، باربری تریلی، باربری ده تن و … از سایر خدمات باربری پازوکی می‌باشد. شایان ذکر است که به دلیل وسعت امور حمل و نقل ما باربری نیسان از سراسر نقاط کشور به تمامی مناطق ایران با عالی‌ترین و ارزان‌ترین قیمت انجام می‌شود.

بیمه باربری از دیگر نکات بسیار مهم است که پایانه باربری باید آن را حتما در امور باربری انجام دهد. ایمنی در باربری یکی از اصول بسیار مهم در امور باربری است. توجه داشته باشید که آن پایانه باربری حتما کلیه بار شما تحت پوشش بیمه نامه بار به سراسر نقاط کشور حمل گردد. که در صورت بروز هر نوع حادثه خسارت های وارده جبران شود.

باربری صفادشت

اهمیت شرکت حمل و نقل در کشور

همان گونه که در بخش بالا بیان نمودیم، باربری و حمل و نقل نقش تأثیر گذاری در توسعه اقتصاد کشور دارد. اهمیت حمل و نقل و باربری در ایران و نیاز به بهبود این صنعت همه روزه احساس می‌شود.

۱- ارتباطات و تجارت بین المللی: این ارتباط تجاری سبب رشد اقتصادی و تحریک اقتصادی در همه کشورها می‌شود و باعث می‌شود که تولید اشتغال رشد کند و درآمد ملی افزایش پیدا نماید.

۲- تأمین مواد اولیه: حمل و نقل باربری تأثیر بسیار زیادی در تأمین مواد اولیه برای صنایع گوناگون دارد. به وسیله این صنعت مواد اولیه مورد نیاز جمع آوری و به واحدهای تولیدی عرضه می‌گردد. این فرایند به بخش صنعت و تولید ملی کمک بسیار زیادی می‌کند و باعث بالا رفتن تولید و رشد اقتصادی در تمامی کشورها می‌گردد.

۳- توزیع کالا: حمل و نقل و باربری تأثیر بسیار زیادی در توزیع کالا و تأمین مصرف کنندگان در سراسر جهان دارد. این صنعت به وسیله حمل و نقل کالاها در بازارهای محلی و مناطق دور افتاده انجام می‌شود و باعث رشد و توسعه اقتصادی و توزیع کالا در سراسر کشورها می‌گردد.

استراتژی لازم جهت بهبود حمل و نقل

از جمله راهکارهای مطرح در زمینه بهبود حمل و نقل در کشور می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

توسعه زیرساخت: ارتقا زیر ساخت حمل و نقل شامل ترمیم جاده‌ها، ساخت و توسعه بنادر و گمرکات، بهبود امکانات حمل و نقل ترانزیتی، ارتقا تسهیلات حمل و نقل عمومی و … باعث بهبود عملکرد حمل و نقل کشوری می‌شود.

بهره‌گیری از فناوری‌های جدید: به کارگیری هوشمندانه از علوم روز دنیا مانند سیستم‌های ردیابی بار، اتوماسیون‌ها و خودرانی در عملیات‌های حمل و نقل، استفاده از سامانه‌های مدیریت، استفاده از پلتفرم‌ها و برنامه‌های آنلاین باربری و … می‌تواند سبب بهبود چشمگیری در زمینه امور حمل و نقل در کشور شود.

توسعه همکاری و تعاملات: توسعه همکاری بین نهادهای گوناگون با شرکت‌های حمل و نقل و باربری سبب می‌شود که نهادهای دولتی سازمان‌ها تجاری و صنعتی با یکدیگر تعامل و همکاری نمایند. از این رو سبب ارتقای کیفیت و کارآمدی امور حمل و نقل در کشور می‌شود.

ارتقا آموزش و دانش فنی: آموزش مدیران و کازیرنویسن صنعت باربری، آشنا شدن با مفاهیم امور حمل و نقل، آشنا شدن با مفاهیم حمل و نقل ترافیکی و جاده‌ای و ترانزیتی، آشنا شدن با استانداردهای روز جهانی در زمینه حمل و نقل، بهبود مهارت رانندگان و آگاهی کامل رانندگان و … سبب بهبود امور حمل و نقل جاده‌ای و تزانزیتی می‌شود.

 

در هنگام انتخاب شرکت باربری بسیار دقت کنید و حتماً شرکت‌های ثبت شده و معتبر و نامی در کشور برای امور حمل و نقل و باربری به شهرستان انتخاب کنید. یکی از شرکت‌های نامی در این زمینه شرکت حمل و نقل پازوکی است. این شرکت با بیش از ۵۰ سال سابقه یکی از با سابقه ترین پایانه‌های باربری در کشور است که شما می‌توانید با نهایت اطمینان خاطر این شرکت حمل و نقل را جهت باربری جاده‌ای و تزانزیتی انتخاب کنید و هیچ گونه محدودیتی در زمینه امور باربری از جانب پایانه باربری پازوکی وجود نداشته و ندارد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل‌تر می‌توانید به  https://barbaripazoki.ir  لینک درج شده مراجعه نماید و یا به صورت همه روزه با شماره تماس  ۰۹۱۲۱۸۳۲۵۰۰  تماس حاصل فرمائید.

باربری

 

منبع خبر: رکنـا