والیبال ایران نیازمند پوست اندازی
والیبال ایران نیازمند پوست اندازی

به جای بازیکنانی مثل محمد فلاح و شهروز همایون فر منش که ذخیره های تیم ملی بزرگسالان والیبال بودند، می شد از بازیکنان جوان استفاده کرد.

 می شد با اندکی هوشمندی به جز پوریا حسین خان زاده و مبین نصری از ۶ بازیکن تیم ملی والیبال امید بهره برد و کنار آنها تنها بازیکنان درجه اول و البته کم سن و سال بزرگسال مثل امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، محمدرضا حضرت پور و… در تیم ملی بهره برد.

تیم ملی والیبال با شکست سنگین ۳-۰ و با امتیازات وحشتناک به ژاپن باخت و با این شکست کمر والیبال ما شکست، والیبالی که با موفقیت برابر ژاپن می توانست مهر برتری ژاپن در ۲ سال اخیر را پاک کند اما مسئولان باید جواب بدهند که آن جواد کریمی، میثم صالحی، صابر کاظمی و… که تحت پرورش آلکنو و مربیان قبل از او در تیم ملی آماده شده بودند امروز چرا تا این حد دچار افت شده اند؟

والیبال ما امروز برتری ژاپنی ها را پذیرفته و با این روند باید رفته رفته انتظار اوج گیری قطری ها را هم داشته باشیم، در چنین شرایطی حضور بازیکنانی که در تیم ملی امید قهرمان جهان شدند می تواند والیبال ایران را حداقل برای آینده نجات دهد، فعلا که این تیم نابود شده است.

منبع :پارس فوتبال