دیشب ما جای رئال بودیم، می‌باختیم!
دیشب ما جای رئال بودیم، می‌باختیم!

ورزش‌سه نوشت: ژاوی به بازی دیشب رئال و لایپزیش اشاره کرد و گفت اگر تیمی برابر بارسا ۳۴ شوت بزند، طبیعی است که بازنده شوند. بارسلونا فردا در مونتجوئیک میزبان مایورکاست و این فرصت را دارد که موقتا به رده دوم لالیگا برود و فاصله با رئال را به ۵ امتیاز کاهش دهد. بارسا به یک […]

- دیشب ما جای رئال بودیم، می‌باختیم!

ورزش‌سه نوشت: ژاوی به بازی دیشب رئال و لایپزیش اشاره کرد و گفت اگر تیمی برابر بارسا ۳۴ شوت بزند، طبیعی است که بازنده شوند.

بارسلونا فردا در مونتجوئیک میزبان مایورکاست و این فرصت را دارد که موقتا به رده دوم لالیگا برود و فاصله با رئال را به ۵ امتیاز کاهش دهد. بارسا به یک برد نیاز دارد تا با روحیه به بازی سه‌شنبه برابر ناپولی در لیگ قهرمانان برسد.

ژاوی در نشست خبری این بازی به خاویر آگیره، مربی مایورکا، بابت صعود این تیم به فینال کوپا دل ری تبریک گفت: «ابتدا باید به آگیره تبریک بگویم زیرا او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و تیم‌هایش را بسیار خوب آماده می‌کند. آنها با خط دفاع پنج نفره بسیار خوب بازی می‌کنند. بازی دشواری خواهد بود، اما اعتماد به نفس ما عالی است.»

مصدومیت پدری: «ما اینجا ریکاوری مصدومان را بی‌عیب و نقص انجام می‌دهیم، به‌خصوص در مورد پدری. در فوتبال چیزهای غیرقابل کنترلی مثل مصدومیت وجود دارد. پدری باید فکر کند که این آخرین مصدومیتش است و باید به خودش اعتماد کند. آنقدرها هم که فکر می‌کردیم مصدومیت پدری جدی نیست و او اولین بازیکنی هم نیست که چنین اتفاقی برایش می‌افتد. طبعا مدیریت این شرایط آسان نیست و او باید مثبت باشد و خودش را متقاعد کند که خوب می‌شود.»

ریکاوری احساسی تیم و تکرار بازی خوب برابر ختافه: «بین حرف‌‌های قبل از بازی و اتفاقاتی که در زمین می‌افتد، یک دنیا فاصله وجود دارد. ما هر کاری که ممکن است برای حمله و دفاع خوب انجام می‌دهیم و هر شانسی برای شکست دادن مایورکا را امتحان خواهیم کرد. خوب آماده شده‌ایم و اگر مثل روز بازی با ختافه باشیم، قطعا برنده می‌شویم.»

لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید: «در مورد مربیان آینده بارسا صحبت نمی‌کنم. ما روی بازی فردا تمرکز کرده‌ایم و نباید در این مورد صحبت کنم. من روی مایورکا تمرکز کرده ام که به تازگی خیرونا را شکست داده و رئال سوسیداد را حذف کرده است.»

سیستم چرخشی برای بازی با ناپولی: «فردا تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. بیشتر از اینکه به روز سه‌شنبه فکر کنیم، به بازیکنان و خستگی آنها فکر می‌کنیم. ما فقط به مایورکا فکر می‌کنیم، نه به بازی سه‌شنبه. باید به فکر بازیکنان باشیم.»

ویدیوهای انتقادی تلویزیون رئال مادرید: «من قبلاً آن را ارزیابی کرده‌ام و می‌دانید که من چه فکری می‌کنم. اصرار نکنید.»

خط هافبک تیم مقابل ناپولی: «گزینه زیادی برای انتخاب وجود ندارد. ما فرمین و گوندوگان را داریم. ما قبلا کریستنسن را هم در خط میانی امتحان کرده‌ایم که بسیار خوب بود. می‌توانیم با ژوائو فلیکس و سرخی روبرتو هم این کار را انجام دهیم.»

امید به قهرمانی در لالیگا: «تا زمانی که از نظر ریاضی امکان‌پذیر باشد، ما به این باور ادامه خواهیم داد. برابر بیلبائو فرصت خوبی برای کاهش فاصله داشتیم و شرم‌آور بود که استفاده نکردیم. اما فردا فرصت دیگری داریم تا خودمان را در رتبه دوم قرار دهیم و روی رئال فشار بیاوریم.»

۳۴ شوت لایپزیش مقابل مادرید: «طبیعتا اگر برابر ما ۳۴ شوت بزنند، ما بازی را می‌بازیم. ما هم قبلا بدون اینکه مستحق آن باشیم، بازی‌هایی را برده‌ایم. این عظمت فوتبال است. همیشه تیمی که بهترین بازی را انجام می‌دهد، برنده نیست.»

منبع: اطلاعات انلاین