در دومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا پنجشنبه شب سه بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رم و لیورپول برابر رقبای خود به برتری رسیدند، اما بایرلورکوزن تن به تساوی داد. براساس این گزارش، در پراگ پایتخت جمهوری چک، تیم فوتبال لیورپول میزبان خود تیم اسپارتاپراگ را […]

- پیروزی پر گل رم در حضور سردار آزمون/ لیورپول در آستانه صعود در لیگ اروپا

در دومین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا پنجشنبه شب سه بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رم و لیورپول برابر رقبای خود به برتری رسیدند، اما بایرلورکوزن تن به تساوی داد.

براساس این گزارش، در پراگ پایتخت جمهوری چک، تیم فوتبال لیورپول میزبان خود تیم اسپارتاپراگ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. الکسیس مک آلیستر در دقیقه ۶ (پنالتی)، داروین نونیس در دقایق ۲۵ و ۳+۴۵، لوئیس دیاس در دقیقه ۵۳ و دومنیک سوبوسلای در دقیقه ۳+۹۰ برای لیورپول گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم کانر بردلی بازیکن لیورپول با گشودن دروازه خودی در دقیقه ۴۶ زد.

در بازی همزمان در ورزشگاه المپیکوی شهر رم تیم فوتبال رم با نتیجه ۴ بر صفر بر میهمان خود تیم برایتون انگلیس غلبه کرد. پایولو دیبالا در دقیقه ۱۳، روملو لوکاکو در دقیقه ۴۳، جانلوکا مانچینی در دقیقه ۶۴ و برایان کریستانته در دقیقه ۶۸ گل‌های رم را در این بازی به ثمر رساندند. سردار آزمون در دقیقه ۸۸ این مسابقه به جای روملو لوکاکو وارد میدان شد.

در بازی سوم اما تیم بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا به تساوی ۲ – ۲ برابر میزباش تیم قره‌باغ آذربایجان رضایت داد. لورکوزن در حالی به تساوی بسنده کرد که دو گل از حریف عقب بود. گل نخست قره‌باغ در دقیقه ۲۶ توسط یاسین بنزیا و گل دوم آن در دقیقه جونینینو در دقیقه ۲+۴۵ رقم خورد. البته فلورین ویرتز در دقیقه ۷۰ و پاتریک شیک در دقیقه ۲+۹۰ با گل‌های خود لورکوزن را به بازی برگرداندند.

دیداری‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا پنجشنبه پنج بازی همزمان دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت باورنکردنی دستمال کاغذی سرنوشت‌ساز لیونل مسی در یک حراجی

منبع: خبـر ورزشی