به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروهان‌های قدس اعلام کرد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه هدف حمله راکتی قرار داده است. منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه به صدا درآمده است. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گروهان‌های قدس اعلام کرد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه هدف حمله راکتی قرار داده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحقیقاتی در خصوص شکست این رژیم در برابر عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ هفت اکتبر سال گذشته میلادی آغاز خواهد شد.

وی افزود: هدف از این تحقیقات درس گرفتن است. ما شاهد حوادث سختی بودیم و نتوانستیم از اسرائیلی‌ها حمایت کنیم.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نه تنها در رویارویی با عملیات طوفان الاقصی شکست خورده بلکه نتوانسته هیچکدام از اهداف از پیش اعلام شده خود را در نوار غزه طی ماه‌های گذشته محقق کند.

رسانه‌های فلسطینی امروز به نقل از گردان‌های عزالدین قسام از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در یک کمین در خان یونس خبر دادند.

در این گزارش آمده است: مجاهدان این گردان‌ها بیش از ۲۰ نفر از نظامیان اشغالگر صهیونیست را در ساختمانی در شهرک حمد در خان یونس در کمینی سخت گرفتار کردند و با چند راکت ضدنفر آن‌ها را هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۲ نظامی خود در شهرک حمد خان یونس اعتراف کرده بود. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز در گزارشی افشاگرانه از هلاکت شمار زیادی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش این رژیم در جنگ غزه از روز هفتم اکتبر تاکنون خبر داد.

همچنین یکی از فرماندهان گردان‌های قسام در گفت و گو با شبکه الجزیره تاکید کرد: جنبش انصارالله یمن به ما ابلاغ کرد که افزایش عملیات علیه کشتی‌ها در دریای سرخ به دلیل قصد و نیت رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به رفح صورت گرفته است.

وی افزود: انصارالله از ما درباره میانجی گری‌ها برای آزادسازی کارکنان کشتی توقیف شده نظرسنجی و تاکید کرد که هرگونه تصمیمی در خصوص این کشتی از سوی گردان‌های قسام اتخاذ خواهد شد.

این فرمانده قسام تصریح کرد: جنبش انصارالله اعلام کرد که به عملیات خود در دریای سرخ تا توقف تجاوز به غزه و لغو محاصره این باریکه ادامه می‌دهد. هماهنگی میان گردان‌های قسام و جبهه‌های لبنان، یمن و عراق از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز ادامه داشته و خواهد داشت. تمام این جبهه‌ها تصمیم گرفته اند به مبارزات خود تا توقف حمله‌ها به غزه ادامه دهند.

وی بیان کرد: آمریکا تلاش کرد به صورت مستقیم و غیر مستقیم عملیات این جبهه‌ها را متوقف کند اما موفق نشد.

منبع: مـهر