استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که قرمز پوشان پایتخت در قیاس با جدال رفت با یک سرمربی جدید به مصاف آبی پوشان می‌روند. مردی که البته در جمع پرسپولیسی‌ها اصلاً غریبه نیست و فقط سمت او در مقایسه با دربی آذر ماه امسال عوض شده است. اوسمار ویرا در مسابقه […]

- دردسر بزرگ جواد نکونام/ پرسپولیس با سرمربی شکست ناپذیر مقابل استقلال

استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که قرمز پوشان پایتخت در قیاس با جدال رفت با یک سرمربی جدید به مصاف آبی پوشان می‌روند. مردی که البته در جمع پرسپولیسی‌ها اصلاً غریبه نیست و فقط سمت او در مقایسه با دربی آذر ماه امسال عوض شده است. اوسمار ویرا در مسابقه رفت دستیار اول یحیی گل محمدی بود اما حالا تحت عنوان سرمربی پرسپولیس به مصاف استقلال می‌رود و اتفاقاً از دربی پایتخت حداقل تا اینجای کار کارنامه خوبی برایش به یادگار مانده است. جواد نکونام، استقلال را در حالی به مصاف پرسپولیس می‌فرستد که اوسمار ویرا تا اینجای کار هرگز دربی تهران را با پرسپولیس به استقلال نباخته است.

ویرا فصل گذشته تحت عنوان دستیار یحیی گل محمدی از سه تقابل با استقلال صاحب دو پیروزی و یک مساوی شد و این فصل هم که جدال استقلال و پرسپولیس در دور رفت با نتیجه تساوی به پایان رسید. حالا باید ببینیم جواد نکونام می‌تواند طلسم نباختن سرمربی برزیلی پرسپولیس در دربی تهران را بشکند یا اینکه این داستان همچنان تداوم پیدا خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس از کوره در رفت/ برنامه‌ریزی ما را به هم ریختید؛ همین امروز تاریخ دربی را اعلام کنید!

منبع: خبـر ورزشی