به گزارش خبرنگار زیرنویس در کرمانشاه، پس از انتشار کلیپ مبتذل رقص مختلط در حمام حاج شهباز خان در خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز (۱۷ اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به انتشار این کلیپ هنجارشکنانه و مبتذل در فضای مجازی، اظهار کرد: متاسفانه اخیرا کلیپی از یک گروه موسیقی در فضای مجازی منتشر […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس در کرمانشاه، پس از انتشار کلیپ مبتذل رقص مختلط در حمام حاج شهباز خان در خبرگزاری زیرنویس کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز (۱۷ اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به انتشار این کلیپ هنجارشکنانه و مبتذل در فضای مجازی، اظهار کرد: متاسفانه اخیرا کلیپی از یک گروه موسیقی در فضای مجازی منتشر شده که در یکی از اماکن تاریخی کرمانشاه دست به اقدامات هنجارشکنانه می زنند.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: پس از انتشار این کلیپ غیر اخلاقی بسرعت دستور پیگیری و شناسایی عوامل تهیه و تولید آن را به ضابطین دستگاه قضایی صادر شد.

به گفته این مسئول مدیر دستگاه اجرایی مربوطه هم به دادسرا احضار شده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برخورد جدی و قاطع با این هنجارشکنان، اعلام کرد: کرمانشاه از دیرباز دروازه کربلا بوده و مردم این دیار به ائمه اطهار و حضرت اباعبدالله الحسین ارادات قلبی دارند.

کریمی تصریح کرد: مردم متدین، انقلابی و شهید پرور کرمانشاه اجازه نخواهند داد عده ای هنجارشکن با چنین قبح شکنی هایی نسبت به ساحت این خاک آغشته به خون شهیدان بی حرمتی کنند.

وی در پایان اعلام کرد: دستگاه قضایی تمام رفتارهای اینچنینی در فضای مجازی را رصد کرده و با هنجارشکنان برخوردی جدی خواهد شد.

 

منبع خبر: رکنـا