ثبت‌نام «اعتکاف» در ماه مبارک رمضان آغاز شد
ثبت‌نام «اعتکاف» در ماه مبارک رمضان آغاز شد

مهر نوشت: اعتکاف خانوادگی به همراه مهدکودک، در ماه مبارک رمضان ویژه فعالان اندیشکده‌ها، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم انسانی، مدیران دولتی و بخش خصوصی، اصحاب هنر و رسانه و سایر فرهیختگان برگزار می‌شود. زمان اعتکاف رمضانیه از سحر چهارشنبه ۸ فروردین (۱۶ رمضان) تا غروب دوشنبه ۱۳ فروردین (۲۱ […]

- ثبت‌نام «اعتکاف» در ماه مبارک رمضان آغاز شد

مهر نوشت: اعتکاف خانوادگی به همراه مهدکودک، در ماه مبارک رمضان ویژه فعالان اندیشکده‌ها، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علوم انسانی، مدیران دولتی و بخش خصوصی، اصحاب هنر و رسانه و سایر فرهیختگان برگزار می‌شود.

زمان اعتکاف رمضانیه از سحر چهارشنبه ۸ فروردین (۱۶ رمضان) تا غروب دوشنبه ۱۳ فروردین (۲۱ رمضان) در مسجد و حوزه علمیه فخریه واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی است.

برنامه اعتکاف در ۶ روز چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه در مسجد برقرار خواهد بود و افراد می‌توانند ۳، ۴ و یا ۶ روز را انتخاب و معتکف شوند. (کمتر از سه روز اعتکاف محقق نمی‌شود و امکان ۵ روز هم وجود ندارد، چراکه روز ششم واجب می‌شود).

علاقه‌مندان توجه داشته باشند که روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۲۱ رمضان (شهادت حضرت امیرالمومنین) و یکشنبه ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی) تعطیل رسمی است.

تشکیل حلقه‌های فکری، گفت‌وگویی و اندیشه‌ای و آموزش‌های مهارتی و فکری به کودکان توسط تیم تخصصی از برنامه‌های این مراسم است.

همچنین، ثبت‌نام در این مراسم آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفند مهلت ثبت‌نام وجود دارد. اما به‌دلیل محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند. در این راستا علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آیدی tahiyyat@ در پیام‌رسان بله یا با شماره ۰۹۰۲۲۸۹۴۰۹۱ (علیرضا قاسمی) ارتباط بگیرند.

منبع: اطلاعات انلاین