پس از به ثمر رسیدن گل آفساید عبدالکریم بازیکن قطری تیم پرسپولیس اعضای کادر فنی و نیمکت نشینان تیم پرسپولیس با تعجب نسبت به تصمیم داور ختم نگهدار اعتراض کردند. پس از نمایش چند باره لحظه به ثمر رسیدن گل عبدالکریم و پاس قبل از آن که توپ به بازیکن قطری سرخپوشان رسید گزارشگر بازی […]

- آرزوی گزارشگر بازی پرسپولیس به خاطر آفساید عبدالکریم حسن

پس از به ثمر رسیدن گل آفساید عبدالکریم بازیکن قطری تیم پرسپولیس اعضای کادر فنی و نیمکت نشینان تیم پرسپولیس با تعجب نسبت به تصمیم داور ختم نگهدار اعتراض کردند.

پس از نمایش چند باره لحظه به ثمر رسیدن گل عبدالکریم و پاس قبل از آن که توپ به بازیکن قطری سرخپوشان رسید گزارشگر بازی با اظهار نظر جالبی نسبت به نبودن وی‌آی‌آر در فوتبال کشورمان ابراز تاسف کرد.

پیمان یوسفی، گزارشگر بازی پرسپولیس و فولاد در آخرین صحنه تکرار لحظه ارسال توپ برای عبدالکریم گفت: تشخیص اینکه عبدالکریم در آفساید بوده یا نه نیازمند وجود دوربین‌های کمکی یا همان وی ای آر است که متاسفانه ما آنها را در فوتبالمان نداریم آرزو می‌کنم روزی برسد که فوتبالمان به این تجهیزات مجهز شود تا در چنین صحنه‌هایی مشکلی از این بابت برای تیم‌ها رقم نخورد.

البته پیش از پیمان یوسفی دیگر گزارشگران و مجریان برنامه‌های ورزشی نیز چنین آرزوهایی را مطرح کرده بودند اما ابراز دوباره این آرزو بلافاصله پس از مردود اعلام شدن گل بازیکن پرسپولیس در نوع خود جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با جشنواره گل به استقبال استقلال و دربی رفت/ صدر جدول سرخابی شد

منبع: خبـر ورزشی