تیم استقلال امشب از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف استقلال خوزستان رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. استقلال با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و با صدرنشینی به دربی رسید. جواد نکونام برای این دیدار نفرات زیر را به […]

تیم استقلال امشب از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به مصاف استقلال خوزستان رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

استقلال با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و با صدرنشینی به دربی رسید.

جواد نکونام برای این دیدار نفرات زیر را به میدان فرستاد:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

استقلال با صدرنشینی به پرسپولیس رسید/ هدیه ستاره آرژانتینی به نکونام قبل از دربی

سیروس پورموسوی نیز از بازیکنان زیر در ترکیب اصلی استقلال خوزستان استفاده کرد:

فرزین گروسیان، عثمان اندوگ، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده،  حسین ساکی،  علیرضا خوشکفا، داستونبک تورسونوف، حسین احمدی،  ساویو روبرتو، جواد آقایی‌پور و آسو رستم.

استقلال با صدرنشینی به پرسپولیس رسید/ هدیه ستاره آرژانتینی به نکونام قبل از دربی

داور: موعود بنیادی‌فرد

تیم استقلال در نیمه نخست بازی هجومی‌تری را نسبت به رقیب همنام به نمایش گذاشت تا اینکه در دقیقه ۴۱ گوستاوو بلانکو روی ارسال تماشایی جلال‌الدین ماشاریپوف دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

در دقیقه ۴۴ ضربه سر دیگری از گوستاوو روی ارسال از سمت راست می‌رفت تا تیم جواد نکونام را به گل دوم برساند اما توپ در اختیار فرزین گروسیان قرار گرفت تا بازی در نیمه نخست به سود استقلال تهران خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم شوت آرش رضاوند در دقیقه ۵۷ از داخل محوطه جریمه با واکنش خوب گروسیان مانع گل دوم استقلالی‌ها شد و در ادامه رضاوند توپ را در ریباند به گل تبدیل کرد که با تصمیم داور گل هافبک استقلال آفساید اعلام شد.

ضربه سر آسو رستم در دقیقه ۶۶ در آستانه ورود به دروازه به مدافع استقلال برخورد کرد که بازیکنان استقلال خوزستان اعتقاد داشتند این صحنه باید پنالتی اعلام شود.

در دقیقه ۸۹ پاس خطرناک آسو رستم به هم‌تیمی خود در محوطه جریمه استقلال با تکل روزبه چشمی به کرنر رفت.

بازیکنان استقلال خوزستان در ثانیه‌های پایانی فشار بیشتری روی دروازه استقلال وارد کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا تیم نکونام برنده این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با جشنواره گل به استقبال استقلال و دربی رفت/ صدر جدول سرخابی شد

منبع: خبـر ورزشی