شنیدیم گیورگی گولسیانی به بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال می‌رسد اما احتمال نیمکت نشینی او وجود دارد. یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس، مصدومیت و غیبت گیورگی گولسیانی ستاره خط دفاعی این تیم است که پنالتی زن اول قرمزها هم به شمار می‌رود که حالا با محرومیت کنعانی‌زادگان این نگرانی مضاعف شده است. به […]

- دردسر تازه برای پرسپولیس در دربی/ گولسیانی به نبرد بزرگ می‌رسد اما...

شنیدیم گیورگی گولسیانی به بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال می‌رسد اما احتمال نیمکت نشینی او وجود دارد.

یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس، مصدومیت و غیبت گیورگی گولسیانی ستاره خط دفاعی این تیم است که پنالتی زن اول قرمزها هم به شمار می‌رود که حالا با محرومیت کنعانی‌زادگان این نگرانی مضاعف شده است. به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود علی نعمتی و فرشاد فرجی زوج مرکز خط دفاع پرسپولیس در دربی برگشت را تشکیل خواهند داد.

اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان، در واکنش به این موضوع که گفته شده است گولسیانی به دربی هم نمی‌رسد و همینطور وضعیت علی نعمتی، اظهار داشت: ما تنها اطمینانی داریم این است که گولسیانی جلوی فولاد بازی نمی‌کند. علی نعمتی هم آماده است، اما هنوز بخیه‌هایش را نکشیده. با این حال به لحاظ بدنی آماده است.

ماجرای گیورگی گولسیانی اما یک مقدار پیچیده‌تر است. داستان مصدومیت گیورگی گولسیانی یک آسیب دیدگی قدیمی‌است. این مدافع گرجستانی به دلیل مصدومیت، هر ۶ ماه یک بار باید آمپول مخصوصی به زانوی خودش تزریق کند تا بتواند بازی کند. به همین خاطر گیورگی گولسیانی به کشورش گرجستان سفر کرد که این آمپول را تزریق و خودش را به دربی روز چهارشنبه برساند.

گفته می‌شود گولسیانی به دربی می‌رسد اما با توجه به اینکه در هفته گذشته در تمرینات و بازی پرسپولیس غایب بوده به احتمال زیاد نیمکت نشین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کارت جنجالی به کنعانی‌زادگان درست بود؟/ کارشناس داوری پاسخ داد

منبع: خبـر ورزشی