در نیمه دوم اسفند سال ۹۸ هنگامی که جامعه در شوک شیوع ویروس کرونا فرو رفته بود، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال حکم خود در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد و بر این اساس پرسپولیسی‌ها مجبور به پرداخت یک میلیون و ۱۰۲هزار یورو به برانکو شدند. پروفسور نوزدهم اسفند سال […]

در نیمه دوم اسفند سال ۹۸ هنگامی که جامعه در شوک شیوع ویروس کرونا فرو رفته بود، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال حکم خود در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد و بر این اساس پرسپولیسی‌ها مجبور به پرداخت یک میلیون و ۱۰۲هزار یورو به برانکو شدند.

پروفسور نوزدهم اسفند سال ۹۸ پیرامون این حکم با زیرنویس صحبت کرد و گفت: مطمئن هستم که هواداران پرسپولیس هم در این رابطه حق را به من می‌دهند چون برایشان صادقانه زحمت کشیدم. من ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند و کار به جایی رسید که مجبور به شکایت شدم. در مذاکراتی که انجام شد مقامات باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که یا قبول کنم طلبم را قسطی بگیرم و یا این‌که نصف آن را تخفیف بدهم! البته این را بگویم که هرگز تخفیف نخواهم داد چون برای پرسپولیس زحمت کشیدم و حالا حقم را می‌خواهم. من هیچ مشکلی با هوداران پرسپولیس ندارم و بارها گفته‌ام ایران وطن دومم محسوب می‌شود ولی مدیران پرسپولیس باید به تعهد خودشان پای‌بند می‌ماندند.

زیرنویس‌گردی| برانکو: ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند/ پرسپولیسی‌ها گفتند ۵۰ درصد طلبت را تخفیف بده/ حتی یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم!

منبع: خبـر ورزشی