گیورگی گولسیانی در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد و بعد از آن تصمیم گرفت به هزینه خودش و با هماهنگی با مدیر تیم راهی کشورش شود تا در گرجستان به درمان مصدومیت نه‌چندان شدید خود بپردازد. این درحالی است که کلینیک باشگاه پرسپولیس کاملا مجهز به وسایل روز دنیاست اما در این مورد […]

- پشت پرده سفر گولسیانی به گرجستان/ مدافع پرسپولیس به این افراد اعتماد ندارد!

گیورگی گولسیانی در بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد و بعد از آن تصمیم گرفت به هزینه خودش و با هماهنگی با مدیر تیم راهی کشورش شود تا در گرجستان به درمان مصدومیت نه‌چندان شدید خود بپردازد. این درحالی است که کلینیک باشگاه پرسپولیس کاملا مجهز به وسایل روز دنیاست اما در این مورد باخبر شدیم بعد از طولانی شدن مصدومیت برخی بازیکنان پرسپولیس، ازجمله میلاد سرلک، وحید امیری و… به خاطر آسیب‌دیدگی مشابه، گولسیانی نسبت به کادرپزشکی تیمش مانند چند همبازی دیگر خود بی‌اعتماد شده و به همین خاطر تصمیم گرفته راهی کشورش شود. ضمن اینکه در این مورد نه کادرفنی با او مخالفت کرد و نه باشگاه پرسپولیس.

او هزینه‌های سفرش را نیز خود متقبل شد و نکته جالب‌توجه اینکه در پرسپولیس هیچ کس از زمان بازگشت گولسیانی مطلع نیست. برخی مسئولان این باشگاه خبر از بازگشت او در پنجشنبه هفته گذشته دادند که این اتفاق رخ نداد. روز گذشته هم وقتی پیگیر این ماجرا شدیم، شنیدم که چون گولسیانی قرار است بلیت بازگشتش را خودش تهیه کند در باشگاه از زمان بازگشت او مطلع نیستند. به‌هرحال با محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از دربی ۱۰۳ قطعا اوسمار بیش از هر زمان دیگری به گولسیانی در این بازی نیاز دارد و باید دید پزشکی که گولسیانی را گرجستان تحت درمان دارد زمان بازگشت او به میادین را چه زمانی اعلام می‌کند. آنچه مسلم است در این مورد کادر پزشکی پرسپولیس تصمیم‌گیرنده نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: دردسر تازه برای پرسپولیس در دربی/ گولسیانی به نبرد بزرگ می‌رسد اما…

منبع: خبـر ورزشی