به گزارش زیرنویس، به گفته یکی از مقامات پلیس افغانستان ، این تصادف جاده‌ای جمعه شب رخ داد که بر اثر آن چهار مرد، دو زن و یک کودک در دم جان باختند و سه تن دیگر نیز زخمی شدند. با این حال تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است. این دومین تصادف مرگبار جاده‌ای […]

به گزارش زیرنویس، به گفته یکی از مقامات پلیس افغانستان ، این تصادف جاده‌ای جمعه شب رخ داد که بر اثر آن چهار مرد، دو زن و یک کودک در دم جان باختند و سه تن دیگر نیز زخمی شدند. با این حال تاکنون جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

این دومین تصادف مرگبار جاده‌ای است که در چهار روز گذشته در افغانستان گزارش می‌شود. در آخرین تصادف در روز چهارشنبه، بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ولایت «غزنی» در این کشور ۶ تن کشته و ۳۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته مقامات افغانستان، رانندگی بی‌احتیاطانه، ازدحام جاده‌ها، عدم رعایت تدابیر ایمنی در سفر و جاده‌های فرسوده از جمله عوامل اصلی تصادفات رانندگی در این کشور است.

به گزارش شینهوا، همچنین آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که طی ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۶۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای در این کشور کشته و بیش از ۴۰۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منبع خبر: رکنـا