پس از جدایی یحیی گل محمدی و منتفی شدن حضور برانکو، مدیریت باشگاه پرسپولیس با این تفکر سراغ اوسمار رفت که با او بتواند حداقل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب کند و در تابستان نیز هدایت تیم را به یک مربی بهتر و نامدارتر بسپارد. در همین راستا اوسمار در برنامه کوتاه‌مدت مدیریت […]

- اوسمار برنامه‌های درویش را برهم زد/ پیروزی در دربی مهمترین برنامه مرد برزیلی

پس از جدایی یحیی گل محمدی و منتفی شدن حضور برانکو، مدیریت باشگاه پرسپولیس با این تفکر سراغ اوسمار رفت که با او بتواند حداقل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب کند و در تابستان نیز هدایت تیم را به یک مربی بهتر و نامدارتر بسپارد. در همین راستا اوسمار در برنامه کوتاه‌مدت مدیریت باشگاه پرسپولیس جای داشته و دارد و رضا درویش همچنان تفکر دیگری در ذهن خود دارد. اما واقعیت امر این است که حداقل تا اینجای نیم‌فصل دوم پرسپولیس با اوسمار حسابی متحول شده و تیمی به‌مراتب جذاب‌تر و هجومی‌تر از نیم‌فصل اول است. از این رو اوسمار تا الان توانسته مدیریت باشگاهش را نسبت به خود امیدوارتر کند تا در بخشی از پروژه تابستانی‌اش قرار بگیرد. اما روندی که پرسپولیس با اوسمار درپیش گرفته باید ادامه پیدا کند و به هدف برسد.

همین بازی پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال می‌تواند یک آزمون جدی برای اوسمار باشد. آزمونی که اگر اوسمار از آن سربلند بیرون بیاید آن وقت ممکن است با پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شود. درحال‌حاضر قرارداد او تا پایان این فصل است و پیروزی در دربی می‌تواند یکی از اتفاقاتی باشد که باعث شود معادلات در پرسپولیس برهم بریزد. درصورتی‌که اوسمار این فرصت را از دست بدهد آن وقت باید با پرسپولیس حداقل یک جام بیاورد تا سرمربی این تیم باقی بماند، در غیر این صورت بعید است در پروژه تابستانی درویش جایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دردسر تازه برای پرسپولیس در دربی/ گولسیانی به نبرد بزرگ می‌رسد اما…

منبع: خبـر ورزشی