وینیسیوس جونیور در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش در یک حادثه جنجالی با ویل اوربان درگیر شد و پس از آن با انتقادهای زیادی مواجه شد. وینیسیوس خوش‌شانس بود که پس از هل دادن اوربان از بازی اخراج نشد و اسطوره رئال مادرید، پردراگ میاتوویچ، از این بازیکن برزیلی انتقاد کرد و همچنین […]

- دفاع تمام قد آنچلوتی از بازیکن جنجالی تیمش؛ او دیگر باید چه‌کار کند؟

وینیسیوس جونیور در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش در یک حادثه جنجالی با ویل اوربان درگیر شد و پس از آن با انتقادهای زیادی مواجه شد. وینیسیوس خوش‌شانس بود که پس از هل دادن اوربان از بازی اخراج نشد و اسطوره رئال مادرید، پردراگ میاتوویچ، از این بازیکن برزیلی انتقاد کرد و همچنین گزارش‌هایی مبنی بر نارضایتی مسئولان لوس‌بلانکوس از این اتفاق منتشر شده است.

به گزارش روزنامه آاس، کارلو آنچلوتی به دفاع از بازیکن خود پرداخت و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یکشنبه مقابل سلتاویگو اظهار داشت که بر علیه وینیسیوس جریانی به راه افتاده و بیش از حد به او پرداخته می‌شود. سرمربی ایتالیایی گفت: «به گذشته نگاه کردم و نتوانستم بازیکنی را پیدا کنم که مانند او هدف قرار گرفته باشد. او را لگد می‌زنند، بر علیه‌ش سوت می‌زنند، به او توهین می‌کنند… او باید چه کار کند؟ او گل می‌زند و پاس گل می‌دهد. همه باید نگرش خود را نسبت به وینیسیوس تغییر دهند. هرگز اتفاق نیفتاده که یک بازیکن با چنین استعدادی از این چیزها رنج ببرد. در وایکاس به او ضربه کاراته‌ای زدند و حتی کارت زرد هم داده نشد و حالا برای هل دادن بازیکن لایپزیش برای او کارت قرمز می‌خواهند.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی