عملیات تروریستی در ایران ناکام ماند
عملیات تروریستی در ایران ناکام ماند

تسنیم نوشت: سردار احمدعلی گودرزی ‌فرمانده مرزبانی کشور گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر و از آنان مقادیر قابل توجهی تجهیزات انفجاری کشف شد. وی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی نهبندان با اشراف و تسلط اطلاعاتی در مرزهای استان خراسان جنوبی، […]

- عملیات تروریستی در ایران ناکام ماند

تسنیم نوشت: سردار احمدعلی گودرزی ‌فرمانده مرزبانی کشور گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر و از آنان مقادیر قابل توجهی تجهیزات انفجاری کشف شد.

وی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی نهبندان با اشراف و تسلط اطلاعاتی در مرزهای استان خراسان جنوبی، از قصد یک گروهک تروریستی برای ورود به داخل کشور و اقدامات خرابکارانه مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان دلیر و شجاع با هوشیاری مناطق شناسایی شده را تحت کنترل گرفتند و طی یک درگیری مسلحانه با اقتدار ضربه مهلکی را به این گروهک تروریستی وارد و از ورود آنها به کشور جلوگیری کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات تعدادی از اعضای این گروهک زخمی و به سمت خاک کشور همسایه متواری شدند، تصریح کرد: از این گروهک مقادیر قابل توجهی تجهیزات انفجاری شامل مین جنگی، مین فلزی ™، انواع فرستنده و گیرنده ریموت کنترل، مهمات جنگی، دوربین دید در شب و سایر اقلام همراه کشف شد.

منبع: اطلاعات انلاین