پرسپولیس در یک بازی پرگل و تماشایی از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران موفق شد فولاد خوزستان را با برتری ۴-۲ پشت سر بگذارد. پس از پایان این دیدار، اوسمار ویرا ضمن تمجید از سرمربی قبلی پرسپولیس اظهار داشت: «چیزهای زیادی از یحیی گل‌محمدی یاد گرفتم و او برای من یک معلم بود. هنگامی که […]

- سنت سرمربیان پرسپولیس حفظ شد/ تعریف و تمجید اوسمار از یحیی و ماجرای برانکو

پرسپولیس در یک بازی پرگل و تماشایی از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران موفق شد فولاد خوزستان را با برتری ۴-۲ پشت سر بگذارد.

پس از پایان این دیدار، اوسمار ویرا ضمن تمجید از سرمربی قبلی پرسپولیس اظهار داشت: «چیزهای زیادی از یحیی گل‌محمدی یاد گرفتم و او برای من یک معلم بود. هنگامی که در تعطیلات به برزیل بازگشته بودم، گل‌محمدی از من خواست که برگردم و کنار پرسپولیس باشم.»

این مصاحبه را کنار مصاحبه معروف یحیی گل‌محمدی بگذارید تا متوجه تیتر این مطلب ما شوید.

در روزهایی که صحبت‌هایی جدی مبنی بر بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس به گوش می رسید، یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: «قطعاً شیطنتی وجود داشته است. برای پرسپولیس هیچ‌کس بهتر از برانکو نیست و اگر بدانم او امشب می‌آید، تیم را تحویل می‌دهم تا از فردا مربیگری کند. هیچ مشکلی از این بابت ندارم. برخی‌ها نام برانکو را می‌آورند و فکر می‌کنند ناراحت می‌شوم. برانکو استاد من بوده و ما خیلی از موفقیت‌های تیم در سال‌های اخیر را مدیون او هستیم. او بهترین مربی‌ای است که می‌تواند برای پرسپولیس انتخاب شود!»

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق خود در تیم ملی و سرمربی قبلی پرسپولیس را «استاد» خود خواند و حالا دستیارش هم با الگوبرداری از او، از یحیی گل‌محمدی به عنوان «معلم» خود یاد کرده است!

اینکه استاد و معلم از ته دل یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویرا بوده یا نه؟ سؤالی است که جواب آن را فقط این دو مربی می دانند اما آنچه مشخص است سیاست ورزی و زیرکی این دو در مصاحبه‌های خود است.

یحیی گل‌محمدی و حالا اوسمار ویرا با چنین صحبت‌هایی سرمربیان قبلی خود را در رودربایستی می گذارند که اگر هم حمایتی از آنها انجام ندهند حداقل علیه جانشین خود هم مصاحبه نکنند!

بیشتر بخوانید: حواشی دیده نشده از محرومیت کنعانی‌زادگان/ خیلی نامردی، تو را نمی‌بخشم!

منبع: خبـر ورزشی