به گزارش زیرنویس، صادق محمودی در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس که صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز را به مردم ایران و به خصوص خادمان مردم که ایام را به جای حضور در خانواده و سپری کردن تعطیلات، […]

به گزارش زیرنویس، صادق محمودی در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس که صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز را به مردم ایران و به خصوص خادمان مردم که ایام را به جای حضور در خانواده و سپری کردن تعطیلات، در خدمت مردم هستند، تبریک عرض می‌کنم و برای آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی دارم.

وی با بیان این که جمعیت هلال احمر برای سال جدید، با توانی دو برابر سال گذشته وارد اجرای طرح نوروزی شده است، گفت: تمام هدف ما این است که خدمات نوروزی به مردم بهتر ارائه شود. در همین راستا نیز در تلاش هستیم تا شاهد کاهش آمار تصادفات و خسارات جانی ناشی از آن باشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که در نوروز امسال بالغ بر یک هزار دستگاه خودرو به ناوگان عملیاتی هلال احمر اضافه خواهد شد، اظهار داشت: از پلیس راهور تقاضا داریم در شماره‌گذاری خودروهای امدادی نیز به ما کمک کند.

محمودی با بیان این که وظیفه هلال احمر این است که مراقب جان مردم باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز پایگاه‌های ثابت و سیار هلال احمر در جاده‌ها، مبادی ورودی شهرها و … ایجاد شده است.

وی با اشاره به آمار ماموریت‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احم ر در نوروز سال گذشته، عنوان کرد: برابر این آمارها استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان و … ازجمله شهرهای پرماموریت برای هلال احمر در این ایام هستند.

محمودی در پایان از تشکیل پایگاه سلامت نوروزی توسط هلال احمر نیز خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها علاوه بر امدادگران، داوطلبان، تیم‌های جوانان و … نیز حاضر می‌شوند و اقدام به ارائه خدمات سلامت، رفاهی و … به مردم و مسافران نوروزی خواهند کرد.

 

منبع خبر: رکنـا