به گزارش زیرنویس، رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: روز گذشته اورژانس هوایی استان تهران یک نوجوان ۱۷ ساله که دچار سوختگی بر اثر انفجار مواد محترقه شده بود را نجات داد. تسنیم در خبری نوشت: محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۱۸ تاریخ ۱۹ اسفندماه، سوپروایزر بیمارستان شهید مفتح […]

به گزارش زیرنویس، رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: روز گذشته اورژانس هوایی استان تهران یک نوجوان ۱۷ ساله که دچار سوختگی بر اثر انفجار مواد محترقه شده بود را نجات داد.

تسنیم در خبری نوشت: محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۱۸ تاریخ ۱۹ اسفندماه، سوپروایزر بیمارستان شهید مفتح ورامین با اورژانس استان تهران تماس گرفته و درخواست کمک برای یک بیمار ۱۷ ساله با سوختگی ۷۰ درصد درجه سه کرد که بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب شده بود.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این درخواست، اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمده و در ساعت ۱۶:۲۲ در پد بیمارستان مفتح بر زمین نشست. کارشناسان اورژانس هوایی بلافاصله بر بالین مصدوم حاضر شده و پس از ارزیابی اولیه، وی را به بالگرد منتقل کردند.

وی ادامه داد: با توجه به شدت سوختگی و اختلال هوشیاری بیمار، کارشناسان اورژانس هوایی در طول مسیر اقدامات تخصصی لازم، از جمله حمایت تنفسی، را برای وی انجام دادند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: بالگرد اورژانس هوایی در ساعت ۱۷ در پد شهری شهرک ولیعصر (نزدیکترین محل فرود بالگرد به بیمارستان شهدای یافت آباد) به زمین نشست و مصدوم با آمبولانس ساعت ۱۷:۱۰ به بیمارستان شهدای یافت آباد تحویل داده شد. این عملیات نفس‌گیر، بار دیگر نشان‌دهنده نقش حیاتی اورژانس هوایی در نجات جان انسان‌ها است.

امداد هوایی برای نجات جان این نوجوان ۱۷ ساله

امداد هوایی برای نجات جان این نوجوان ۱۷ ساله

امداد هوایی برای نجات جان این نوجوان ۱۷ ساله

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین