به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و براساس گزارش شرق، شرکت صنعتی «آما» صاحب زمین کارخانه نوآوری آزادی اطلاعیه‌ای در کدال منتشر کرده و گفته است که به ساکنان کارخانه نوآوری مهلت داده که تا پایان سال ۱۴۰۳ فرصت تخلیه این کارخانه را دارند. بنابر اعلام این شرکت، آن‌ها با کارخانه نوآوری آزادی درباره «مهلت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و براساس گزارش شرق، شرکت صنعتی «آما» صاحب زمین کارخانه نوآوری آزادی اطلاعیه‌ای در کدال منتشر کرده و گفته است که به ساکنان کارخانه نوآوری مهلت داده که تا پایان سال ۱۴۰۳ فرصت تخلیه این کارخانه را دارند. بنابر اعلام این شرکت، آن‌ها با کارخانه نوآوری آزادی درباره «مهلت اجرای تخلیه» توافق کرده‌اند.

در این توافق‌نامه تأکید شده است که هدف از امضای آن، تسهیل در تخلیه ملک است. آما تعهد داده که تا پایان سال ۱۴۰۳ از پیگیری امور اجرایی تخلیه ملک کارخانه نوآوری خودداری کند.

طرف دوم قرارداد که «حامد انتظاریان»، مدیرعامل و «فرزین فردیس» رئیس هیئت‌مدیره کارخانه نوآوری هم‌آوا هستند، باید در این مدت برای تخلیه ملک اقدام مؤثری انجام دهند یا مجدداً برای تمدید مهلت تخلیه، موافقت آما را بگیرند.

شرکت «آما» اطلاعیه داد: کارخانه نوآوری آزادی تا پایان ۱۴۰۳ باید تخلیه شود

با توجه به اینکه اجاره‌نامه کارخانه نوآوری از ابتدای سال ۱۴۰۲ منقضی شده و برای آن اجاره‌ای پرداخت نشده است، طرف دوم این توافق‌نامه متعهد شده که ۱۸ میلیارد تومان برای ۹ ماهه ابتدای ۱۴۰۲ پرداخت کند.

از اول دی‌ماه ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۳ نیز باید ماهانه ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای اجاره این ملک پرداخت شود.

شرکت «هم‌آوا» انتهای هفته گذشته بدون اشاره به این جزئیات، از تمدید قرارداد اجاره کارخانه نوآوری آزادی خبر داده بود. به گفته آن‌ها، این تمدید با حمایت معاونت علمی و پارک فناوری پردیس امکان‌پذیر شده بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین