به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امین میرزازاده که به دلیل مصدومیت فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم جام وهبی امره ترکیه را از دست داده بود با انتشار پستی با بیان اینکه زودتر از کادر فنی به ایران بازگشته نوشت: امروز آزمایش‌های لازم را انجام دادم که خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست. به […]

- میرزازاده: مصدومیتم جدی نیست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امین میرزازاده که به دلیل مصدومیت فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم جام وهبی امره ترکیه را از دست داده بود با انتشار پستی با بیان اینکه زودتر از کادر فنی به ایران بازگشته نوشت: امروز آزمایش‌های لازم را انجام دادم که خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست. به توصیه پزشکان چند روز استراحت می‌کنم تا بعد از آن به اردوهای تیم ملی اضافه شوم.

میرزازاده با صعود به فینال کشتی فرنگی جام وهبی امره رسما نماینده ایران در بازی‌های المپیک پاریس شد.

شیر بختیاری در مسابقات جهانی بلگراد با شکست رضا کایالپ به عنوان قهرمانی جهان رسید.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در شهر آنتالیا برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۳ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافتند.

برای تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم، مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال نقره، امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم، عباس مهدی‌زاده در وزن ۸۲ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در رده‌بندی تیمی ایران با ۱۶۶ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های ترکیه با ۱۰۷ امتیاز و قرقیزستان با ۹۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا