به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری البسه قاچاق در فروشگاهی در شهرک اکباتان دپو و نگهداری می شود.  […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری البسه قاچاق در فروشگاهی در شهرک اکباتان دپو و نگهداری می شود. 

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل انبار یک فروشگاه البسه بوده که مقادیر انبوهی پوشاک در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد. 

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  تعداد ۵۰۸ ثوب پوشاک و ۵۷۰ جفت کفش خارجی ساخت چین و بنگلادش بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا