ممکن است المپیکی‌ها در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان نباشند
ممکن است المپیکی‌ها در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان نباشند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: امکان دارد در مسابقات جهانی منامه نتوانیم از نفرات المپیکی استفاده کنیم.

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: به خانه خودمان، کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری بازگشتیم. من خودم نزدیک ۱۰ سال در این سالن تمرین کردم و خوشحالم که می‌بینم شرایط این سالن بهتر از همیشه است. من مطمئنم با این تجهیزات و این فضا بچه‌ها هم با روحیه بیشتری تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری عنوان کرد: ابتدایی که ما مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده گرفتیم با توجه به اینکه از پشتوانه‌های زیادی برخوردار نبودیم و میانگین سنی تیم اصلی هم بالا رفته بود، تمام تلاش‌مان بر این بود که یک تیم جوان و با انگیزه را در کنار نفرات اصلی ایجاد کنیم.

وی افزود: خوشبختانه الان شرایط تا حدودی قابل قبول است، هر چند هنوز هم به لحاظ کمی دست‌مان خالی است و باید نفرات بیشتری را مورد توجه قرار دهیم تا ان‌شالله بعد از المپیک پاریس است این خلع کمتر احساس شود.

نصیرشلال در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی منامه دو ماه بعد از المپیک است و این امکان وجود دارد که نتوانیم از نفرات المپیکی در مسابقات جهانی استفاده کنیم. به همین خاطر از سجاد انوشیروانی خواهش کردیم با وجود هزینه‌های بالا، شرایطی را فراهم کند که ما بتوانیم از نفرات بیشتری در اردو‌ها استفاده کنیم تا در کنار بحث المپیک به نفرات با انگیزه و جوان برای مسابقات بعدی فرصت بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا