به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار با کاهش ۳ میلیون تومانی، ۳۱۸ میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۶۳۵ میلیون تومان قیمت خورده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار با کاهش ۳ میلیون تومانی، ۳۱۸ میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۶۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۹۱۰ میلیون تومان به فروش رفته است. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومان، در حدود ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۷۳۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۸۰۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۸۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX هم با ریزش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و یک میلیارد تومان و ۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان رسیده است.

اما راناپلاس ۵ میلیون تومان ریزش کرد و به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کوییک R پلاس اتوماتیک هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، دنا، رانا و شاهین + جدول

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین