به گزارش زیرنویس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است. در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا مؤمنی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به پیروزی […]

به گزارش زیرنویس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا مؤمنی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دوربعد با نتیجه ۸ بر ۴ زانابازار زاندانبود از مغولستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مؤمنی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل ماسانوسوکه اونو از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. مؤمنی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ و ضربه فنی وینچنزو پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد سابان کیزیلت از ترکیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ استیون لارکینگ از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر مقابل اونو از ژاپن مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر ادوارد شیتس از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل انس اوشلو از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب تولگا تومور اوچیر از مغولستان شد و به دیدار رده بندی رفت. با شکست یزدانی، عموزاد از دور رقابت‌ها کنار رفت. امیرمحمد یزدانی در دیدار رده بندی با نتیجه ۱۱ بر ۲ مقابل بشیر خانیف از آذربایجان به برتری دست یافت و به مدال برنز رسید.

منبع: مـهر