معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهرافروز پیکرنگار؛ متهم ردیف شصت و هفتم
معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهرافروز پیکرنگار؛ متهم ردیف شصت و هفتم

مهرافروز پیکرنگار پس از عزیمت به کشور انگلیس، به عضویت انجمن دانشجویان فریب خورده، وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهر نیوکاسل در آمده و در سال ۱۳۶۱، در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، شرکت می‌کند. او از عناصر کادر مستقر در اروپا و عضو کمیسیونی در تشکیلات تروریستی موصوف بوده […]

- معرفی متهمان دادگاه منافقین/ مهرافروز پیکرنگار؛ متهم ردیف شصت و هفتم

مهرافروز پیکرنگار پس از عزیمت به کشور انگلیس، به عضویت انجمن دانشجویان فریب خورده، وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهر نیوکاسل در آمده و در سال ۱۳۶۱، در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، شرکت می‌کند. او از عناصر کادر مستقر در اروپا و عضو کمیسیونی در تشکیلات تروریستی موصوف بوده که به سیاهنمایی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از مسئول تشکیلات نفاق در بلژیک، مسئول تشکیلات نفاق در انگلیس و عضویت در کمیسیون خارجی شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت.

او در مشارکت با ژیلا دیهیم، یکی دیگر از عوامل اصلی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ شهید اسدالله لاجوردی و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی، قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می‌شود. در آن اقدام تروریستی، اصغر رئیس اسماعیلی و زین العابدین مسعودی به شهادت یا به تعبیر حقوقی به قتل رسیده و اصغر دهقان فاضلی نیز مجروح می‌شود.

همچنین او جزو دستگیرشدگان مورخ ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ نفرات نفاق، به اتهام کلاهبرداری سازمانیافته، از سوی پلیس فرانسه نیز است و تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۵۳۰/۶-۲۰۰۲ است.

منبع: ایسنا

+