در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های هفته گذشته لیگ برتر، پیکان در اصفهان دست به کار بزرگی زد و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ سپاهان مدعی را شکست دهد؛ نتیجه‌ای که به سود پرسپولیس و استقلال بود و شرایط سپاهانی‌ها را بحرانی کرد. ستاره این بازی محمدحسین فلاح وینگر چپ‌پای پیکانی‌ها بود که موفق […]

- نقش جهان برای من خوش‌یمن است/ حال تیم بعد از تغییر سرمربی بهتر شده/ برنده دربی قهرمان لیگ می‌شود!

در یکی از عجیب‌ترین بازی‌های هفته گذشته لیگ برتر، پیکان در اصفهان دست به کار بزرگی زد و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ سپاهان مدعی را شکست دهد؛ نتیجه‌ای که به سود پرسپولیس و استقلال بود و شرایط سپاهانی‌ها را بحرانی کرد. ستاره این بازی محمدحسین فلاح وینگر چپ‌پای پیکانی‌ها بود که موفق شد دوبار برای تیمش گل‌زنی کند. فلاح که سابقه بازی برای استقلال را هم در زمان محمود فکری در کارنامه دارد، دو گل به پیام نیازمند زد تا تیمش به یک برد مهم برسد.

از همین رو به سراغ این بازیکن جوان و آینده‌دار رفتیم تا در خصوص این بازی با او صحبتی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید:‌

  • خداراشکر نمایش خوبی داشتیم و موفق شدیم حریف را شکست دهیم. سپاهان قدرتمند است و ستاره‌های زیادی دارد، با این حال می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و بچه‌ها به نظرم فوق‌العاده کار کردند. در چند بازی به شدت بدشانسی آوردیم و درحالی‌که می‌توانستیم بازی‌های خودمان را ببریم، به تساوی رسیدیم.
  • خوشحالم زحمت بچه‌ها و کادرفنی نتیجه داد و به یک برد مهم بیرون از خانه رسیدیم. من دو سال قبل هم برای پیکان در نقش جهان گل زدم و سپاهان را بردیم. فکر می‌کنم بازی با سپاهان و کلا ورزشگاه نقش جهان برای من و پیکان خوش‌یمن است. از این‌که گل‌زنی کردم خیلی خوشحالم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم برای تیمم موثر باشم.
  • {درباره دربی} فکر می‌کنم هر دو تیم سرحال هستند و بازی قشنگی را شاهد خواهیم بود. به نظرم برنده دربی قهرمان لیگ خواهد شد و می‌تواند در پایان فصل به جام برسد.
  • آقای عنایتی مربی بسیار خوبی است و این موضوع را قبلا نشان داده است. مخصوصا در هوادار که نتایج بسیار خوبی گرفته بود. در تیم امید کمی بدشانسی آورد و الان هم در پیکان تاثیرش را گذاشته است. حال تیم ما با عنایتی بهتر شده و امیدوارم تا پایان فصل هم روند خوبی داشته باشیم و به رتبه خوبی در جدول برسیم.

شاید از دست داده باشید: حیفِ فرصتی که از زنان دریغ شد/ خودت مراقب خودت باش/ حضور و جای نشستن اجباری بود، کلاه هواداری هم تحمیل شد؟!

منبع: خبـر ورزشی