بدون شک سکانس‌های رقابت سلمان با بازی کاظم نوربخش و فریبرز با بازی سید علی صالحی برای رسیدن و وصلت به شیرین با بازی ندا قاسمی جزء قسمت‌های خنده دار سریال « نون خ » است. مثلا در یکی از سکانس‌های این سریال که سلمان به دروغ به فریبرز می‌گوید من با شیرین ازدواج کردم […]

بدون شک سکانس‌های رقابت سلمان با بازی کاظم نوربخش و فریبرز با بازی سید علی صالحی برای رسیدن و وصلت به شیرین با بازی ندا قاسمی جزء قسمت‌های خنده دار سریال « نون خ » است.

مثلا در یکی از سکانس‌های این سریال که سلمان به دروغ به فریبرز می‌گوید من با شیرین ازدواج کردم و حتی بچه نیز دارم خنده را به روی لب مخاطب اورد.حتی پس از اینکه این دروغ سلمان بر ملا شد و مشخص شد اصلا شیرین ازدواج نکرده است و آن بچه نیز بچه خلیل است باز مردم به این ماجرا خندیدند؛ حتی می‌شود گفت بیشتر از اتفاق اول.

سیدعلی صالحی بازیگر نقش فریبرز گفت: من در فصل پنجم «نون خ» حضور ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این فصل حضور ندارد افزود: جواب این سوال را باید از گروه تولید و کارگردانی بپرسید.حال باید دید با کنار گذاشتن سید علی صالحی از فصل پنجم «نون خ» داستان این سریال چگونه ادامه پیدا خواهد کرد و این سوال برای مخاطب پیش می آید با توجه به حذف کاراکتر فریبرز در این فصل شیرین و سلمان با هم ازدواج خواهند کرد یا نه؟فصل پنجم «نون خ» نیز با بازی بازیگرانی مثل سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی قرار است بعد از شب های قدر (۱۵ فروردین ۱۴۰۳) به روی آنتن شبکه اول سیما برود.

پیشتر در رسانه ها مطرح شده بود که این سریال از ۲۲ اسفند و همزمان با شب اول ماه مبارک آغاز و در نوروز ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت و تا پایان ماه رمضان به جز شب‌های قدر پخش خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا