به گزارش زیرنویس از قزوین، احمد خورگامی در نشست خبری افزود: نمایشگاه فعلی جوابگوی نیازها نیست و مدتهاست پیگیر احداث سایت جدید هستیم که در این راستا قطعه زمینی به مساحت ۷ هکتار در شمال اتوبان روبروی ورزشگاه سردار آزادگان توافق شده و بزودی مراحل واگذاری در اردیبهشت ماه انجام می شود. وی تصریح کرد: برگزاری […]

به گزارش زیرنویس از قزوین، احمد خورگامی در نشست خبری افزود: نمایشگاه فعلی جوابگوی نیازها نیست و مدتهاست پیگیر احداث سایت جدید هستیم که در این راستا قطعه زمینی به مساحت ۷ هکتار در شمال اتوبان روبروی ورزشگاه سردار آزادگان توافق شده و بزودی مراحل واگذاری در اردیبهشت ماه انجام می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری ۳۷  عنوان نمایشگاه یک رکورد بود که توانستیم آن را امسال هم بشکنیم و ثبت ۴۸ نمایشگاه حرکت ارزشمندی بود که شکل گرفت. 

وی بیان کرد: از ۴۸ عنوان نمایشگاه امسال تعداد ۲۴ عنوان با رویکرد بازرگانی و فروش و  ۲۴ عنوان نمایشگاه هم تخصصی بود. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد:امسال ۱۰ عنوان نمایشگاه برای اولین بار بود که شامل چهار مورد عمومی و شش عنوان تخصصی  برپا شد.

خورگامی تصریح کرد: در سال جاری نمایشگاه عشایری و روستایی، صنعت مالی،  فرصت های سرمایه گذاری، آرد و نان، برندهای برتر، دوچرخه و موتورسیکلت، هتل و تالارهای پذیرایی. تعاون و عفاف و حجاب هم برگزار شد و مورد توجه قرار گرفت. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: از این تعداد نمایشگاه ها، ۶ عنوان تخصصی و چهار عنوان عمومی برای اولین بار در استان برگزار شد. یعنی ده عنوان از نمایشگاه های سال‌جاری برای اولین بار در استان برگزار شد.

وی افزود: مهمترین رویدادهای استان در سال‌جاری نمایشگاه فرصت های صادراتی بود که ظرفیت های خوبی برای استان رقم زد.

خورگامی گفت: این نمایشگاه به صورت تخصصی با حضور تجار اقلیم کردستان برگزار شد و با این تفاهم نامه برخی شرکت های استان قزوین، ظرفیت فروش محصولات خود را در اربیل عراق کسب کردند.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا