رییس اداره آموزش و پرورش رباط‌کریم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت ۱۶ تعطیل می‌شود.   مهدی حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی زودهنگام مدارس نوبت عصر رباط‌کریم و پرند برای در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ و مصادف […]

 رییس اداره آموزش و پرورش رباط‌کریم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی چهارشنبه آخر سال نوبت عصر مدارس رباط کریم و پرند فردا ساعت ۱۶ تعطیل می‌شود.

 

مهدی حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی زودهنگام مدارس نوبت عصر رباط‌کریم و پرند برای در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ و مصادف با شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت: به منظور پیشگیری از آسیب‌های احتمالی شب چهارشنبه آخر سال، همه مقاطع آموزشی شهرستان رباط‌کریم روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۶ تعطیل خواهند شد.

 

وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از حوادث ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال، از خانواده‌ها خواست تا با فرزندان خود در خصوص خطرات استفاده از مواد محترقه و ترقه‌بازی صحبت کنند و از حضور آنها در تجمعات و محل‌های پرخطر جلوگیری کنند.

مهر

+