به گزارش خبرنگار زیرنویس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص انفجار رخ داده در جاده ورامین ، محله فیروز آباد گفت: ساعت ۱۲ بامداد روز ۲۲ اسفند ماه خبر انفجار مهیبی به سازمان آتش نشانی اعلام شد، که بلافاصله ایستگاه ۸۶ با تجهیزات کامل به محل اعزام شد. ملکی افزود: ماموران در […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص انفجار رخ داده در جاده ورامین ، محله فیروز آباد گفت: ساعت ۱۲ بامداد روز ۲۲ اسفند ماه خبر انفجار مهیبی به سازمان آتش نشانی اعلام شد، که بلافاصله ایستگاه ۸۶ با تجهیزات کامل به محل اعزام شد.

ملکی افزود: ماموران در محل حادثه با خانه ای ۲ طبقه روبرو شدند که گویا در طبقه همگف آن یک کارگاه تولیدی پوشاک قرار داشت و ۴ جوان در این مکان در حال ساختن مواد محترقه دست ساز بودند ،بر اثر این انفجار دیواره های این طبقه که رو به خیابان بود تخریب و بر سر ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و تیبا آوار شده بود، ساختمان های همجوار به صورت جزئی تخریب شده اما خوشبختانه فردی آسیب ندیده بود.

پس از خارج کردن ۴ نوجوان زیر آوار مانده و سوخته مشخص شد یکی از این نوجوانان ۱۱ ساله و ۳ پر دیگر ۱۸ ساله هستند که هر سه نفر حالشان وخیم بوده و تحویل عوامل اورژانس شدند و عملیات در ساعت ۱:۱۱ دقیقه بامادا به اتمام رسید.

جلال ملکی سخنگوی سارمان آتش نشانی در انتها در خصوص خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه هشدار داده و گفت: با توجه به اینکه امشب شب چهارشنبه سوری است و احتمال افزایش استفاده از موادمحترقه پیش بینی می شود لذا لازم می بینیم تا هشدار های لازم را به مردم داده و از آنها درخواست می کنیم برای جان خود و دیگر هموطنان ارزش قائل شده و تا آنجا که امکان دارداز استفاده ازمواد محترقه خودداری کنند تا در پایان سال خود و خانواده هایشان را گرفتار و عزادار نکنند.

منبع خبر: رکنـا