کتابخوان‌ترین مردم جهان را بشناسید/ بازار ۱۴۵ میلیارد دلاری در ۲۰۲۳
کتابخوان‌ترین مردم جهان را بشناسید/ بازار ۱۴۵ میلیارد دلاری در ۲۰۲۳

به گزارش اطلاعات آنلاین، هندی‌ها به طور متوسط با ۱۰ ساعت و ۴۲ دقیقه مطالعه در هفته، کتابخوان‌ترین مردم جهان هستند. دستاورد شگفت‌انگیز هندی‌ها در صدر فهرست کتابخوان‌ترین مردم جهان، تعهد عمیق این کشور به مطالعه و فعالیت‌های آموزشی را برجسته می‌کند.  این رقم شگفت انگیز، فرهنگ ادبی پر رونق هند را نشان می‌دهد که […]

کتابخوان‌ترین ملت جهان را بشناسید

به گزارش اطلاعات آنلاین، هندی‌ها به طور متوسط با ۱۰ ساعت و ۴۲ دقیقه مطالعه در هفته، کتابخوان‌ترین مردم جهان هستند. دستاورد شگفت‌انگیز هندی‌ها در صدر فهرست کتابخوان‌ترین مردم جهان، تعهد عمیق این کشور به مطالعه و فعالیت‌های آموزشی را برجسته می‌کند. 

این رقم شگفت انگیز، فرهنگ ادبی پر رونق هند را نشان می‌دهد که در آن خواندن فقط یک سرگرمی نیست، بلکه بخش عمیقی از جامعه است. از این رو، هند کشوری است که بیشترین مطالعه را دارد. 

در گزارش یاهو آمده است: کتاب‌ها راه فراری از آزمایش‌های روزمره زندگی است و به عنوان منبع آرامش و الهام برای بسیاری از افراد است. شکی نیست که «خواندن» پناهگاهی علیه فشارهای شغلی، تحصیلی و چالش‌های شخصی است و به فرد این امکان را می‌دهد تا خود را در قلمروهای متناوب غرق کرده و بینش‌های تازه‌ای کسب کند.

طبق تحقیقات گراند ویو ارزش بازار جهانی کتاب در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۴۴.۶۷ میلیارد دلار بود. در این سال بازار کتاب آمریکای شمالی بیشترین سهم را در بازار جهانی داشت و تقریباً ۳۳ درصد از فروش را به خود اختصاص داد. آمازون بزرگترین خرده فروش کتاب در آمریکای شمالی است و پس از آن Barnes & Noble قرار دارد.

طبق گزارش WordsRated، آمازون سالانه حدود ۲۸ میلیارد دلار کتاب می‌فروشد.

 

منبع: اطلاعات انلاین