غیبت‌های جواد نکونام کم و بیش ما را یاد دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال می‌اندازد. شاید یکی از دلایل عدم حضور جواد نکونام در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی دوری او از حاشیه‌ها باشد، دوری او از بازگو کردن سفره دلش در رسانه‌ها باشد که صد البته باید کم کم و به مرور […]

- کلوب| نکونام جا پای مجیدی گذاشت/ وقتی هاشمی‌نسب بهترین گزینه می‌شود

غیبت‌های جواد نکونام کم و بیش ما را یاد دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال می‌اندازد.

شاید یکی از دلایل عدم حضور جواد نکونام در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی دوری او از حاشیه‌ها باشد، دوری او از بازگو کردن سفره دلش در رسانه‌ها باشد که صد البته باید کم کم و به مرور کنترل شود تا به دلیل تکراری بودن و متوالی بودن باعث دلسردی رسانه‌ها و از سویی دیگر اذهان عمومی‌و فوتبال دوستان نشود.

هر چند به نظر فرهاد مجیدی در آن دوران که بیشتر دستیار خود یعنی مصطفوی را به کنفرانس‌ها می‌فرستاد و حتی زمانی که خود در مصاحبه‌ها حضور پیدا می‌کرد با جمله معروف (من به اینها نمی‌بازم) در صدد تلقین پشت پرده‌هایی بود که عده‌ای نمی‌خواستند او و تیمش نتیجه بگیرد که به هر حال در نتیجه این فرهاد مجیدی و تیمش بود که توانستند به هدف خود برسند.

حال و در آستانه دربی که همه منتظر حضور سرمربی تیم استقلال بودند تا سؤالات بیشمار و حاشیه‌ای خود را از ایشان بپرسند و باز شاهد صحبت‌های بلند و بی واسطه جواد نکونام برای رسانه‌های خود باشند با حضور مهدی هاشمی‌نسب شگفت زده شدند.

وقتی استقلالی‌ها می‌دانند که با حضور دستیاری که هم سابقه قرمزپوش بودن دارد و هم آبی پوش بودن و اکنون هم روی نیمکت آبی پوشان نشسته است می‌توانند یک بمب روحیه را در همین قبل از بازی و کنفرانس خبری منفجر کنند بهترین گزینه را به جای سرمربی خود به این کنفراس و روبروی دوربین‌های رسانه‌ها فرستادند.

صحبت‌های رک و بی پرده مهدی هاشمی‌نسب که در طول این فصل برای اولین بار به عنوان دستیار در کنفرانس خبری شرکت می‌کند نشان از تجربه او در کنترل حاشیه‌ها و صد البته روحیه دادن به تیم خود در قبل از شروع دربی بزرگ پایتخت است، شاید جواد نکونام بهترین تصمیم را برای فرستادن هاشمی‌نسب اتخاذ کرد تا بتواند زبان و گوش او در این کنفرانس باشد صد البته باید دید که فردا شب این ترفند نتیجه داده است یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

هر چند آبی پوشان برای پس از بازی دربی هم باید به فکر حضور در کنفرانس پس از بازی باشند حال چه تیم شان فاتح دربی باشد یا تیم شکست خورده یا اینکه تیم‌ها امتیازها را بین یکدیگر تقسیم کرده باشند، پس باید تا فردا منتظر بود و دید که این کنفرانس‌ها با حضور افراد مختلف تا به کجا ادامه خواهد داشت و این به سود آبی پوشان بوده است یا خیر!

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی