فردوسی‌پور هر کاری می‌کند تا من سرمربی تیم ملی نشوم
فردوسی‌پور هر کاری می‌کند تا من سرمربی تیم ملی نشوم

سرمربی کنونی تیم ملی ۱۳ سال قبل هدایت سپاهان را بر عهده داشت و پیرامون ماجراهای استقلال و همچنین عادل فردوسی‌پور حرف‌های خاصی بر زبان آورد.

امیر قلعه‌نویی سال ۱۳۸۹ اوقات بسیار خوبی را با سپاهان سپری می‌کرد به همین خاطر در ۲۳ اسفند ماه آن سال مصاحبه‌ای اختصاصی از او منتشر کردیم.

سرمربی وقت سپاهان در ابتدای مصاحبه به انتخاب فرهاد مجیدی تحت عنوان بهترین بازیکن سال ۸۹ واکنش نشان داد و گفت: فرهاد بازیکن بسیار خوبی است ولی به نظر من جواد نکونام و مهدی رحمتی هم می‌توانستند امسال جزو بهترین‌ها باشند چون واقعا نمایش خوبی در لالیگا و همچنین سپاهان داشتند. قلعه‌نویی در ادامه بار دیگر به اختلاف نظرش با عادل فردوسی‌پور اشاره کرد و گفت: باز هم می‌گویم فردوسی‌پور بچه بدی نیست ولی راهش را درست نمی‌رود. اگر با من مشکل دارد چرا سپاهان را می‌زند؟ بعد از این‌که با سپاهان قهرمان لیگ نهم شدم من را دعوت کرد اما در آن برنامه حاشیه‌های رختکن استقلال در دوره سرمربی‌گری من را پخش کرد! وقتی با تیم ملی از جام ملت‌های ۲۰۰۷ برگشتم نیز برنامه ساخت و من را در حضور سه نفر محاکمه کرد اما چرا این کار را با بقیه مربیان انجام نداد؟ عادل هر کاری می‌کند تا من سرمربی تیم ملی نشوم!

زیرنویس‌گردی| قلعه‌نویی: فردوسی‌پور هر کاری می‌کند تا من سرمربی تیم ملی نشوم/ حاشیه‌های رختکن استقلال را بعد از قهرمانی من پخش کرد!

منبع: خبـر ورزشی