به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به برخورد جدی با سارقان گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در اسفند سال جاری و شکایت والدین این کودکان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت. وی افزود: ماموران در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به برخورد جدی با سارقان گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در اسفند سال جاری و شکایت والدین این کودکان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند که ۲ متهم با پرسه زنی در کوچه‌ها و محله‌های خلوت، نوجوانان را که قصد استفاده از تلفن همراه داشتند با سلاح سرد تهدید و اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: مأموران عملیات در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی گسترده هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی محله‌های شهرری شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه افراد را دستگیر و از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می‌کردند، کشف شد.

سرهنگ طرهانی در ادامه عنوان کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتاً به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه ۴ مال باخته به پلیس آگاهی برای بررسی تخصصی، منتقل شدند.

 

منبع خبر: رکنـا