به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در داربی ۱۰۳ تهران اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوب بود و ۲۵ دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم اما نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود چون باید صدر جدول را حفظ می‌کردیم و بازی به بازی […]

- دلار ۲۵ هزار تومان بود طلبکار بودم / تساوری برای ما بهتر بود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آرش رضاوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در داربی ۱۰۳ تهران اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوب بود و ۲۵ دقیقه اول می‌توانستیم گل بزنیم اما نتیجه بازی بیشتر به نفع ما بود چون باید صدر جدول را حفظ می‌کردیم و بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم در پایان قهرمان شویم.

او در مورد اینکه آیا هواداران از بازی لذت بردند، گفت: بازی نسبتا خوبی بود اما نیمه دوم به دلیل حساسیت بازی شرایط خوب نبود.

هافبک استقلال در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند سیلوا روی آل‌کثیر مرتکب خطا شده است، عنوان کرد: من صحنه را ندیدم اما بازی VAR داشت و اگر مشکلی وجود داشت، اعلام می‌شود.

رضاوند درباره اینکه صحبت مربیان استقلال در رابطه با بازیکن نداشتن این تیم، گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم اما نمی‌دانیم ذهنیت کادر فنی چیست و ما با شرایط بد باشگاه تلاش خود را می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم.

او در مورد بحث اسپانسر و مشکلات مالی گفت: در حال حاضر واقعا مشکلات مالی داریم. قرارداد خود من ۳۰ درصد دریافتی داشته و قراردادم را کم کرده‌ام و تاکنون ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ام. شب عید است و ۴۵ درصد هم از پارسال طلب داریم و شنیده‌ایم می‌خواهند پنج درصد بدهند واقعا ظلم است. با دلار ۲۵ تومانی طلبکار هستم و الان دلار ۶۰ هزار تومان شده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: یک سال، دو سال دیگر دلار ۱۰۰ هزار تومان می‌شود و پول ما هیچ ارزشی ندارد و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد، حداقل پول امسال ما را بدهند، ۹ ماه است بازی می کنم و ۳۵ درصد پرداخت کرده اند و خدایی کم است. باشگاه باید کمک کند این تیم صدر جدول قرار دارد و باید حمایت شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا