به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۳ تهران گفت: دو تیم تلاش کردند اما فکر می‌کنم پرسپولیس به‌خصوص در نیمه دوم بهتر بود. موقعیت برای دو تیم کم بود اما چربش بهتر بودن به نفع تیم ما بود. با این وجود […]

- برای قهرمانی هر دو جام تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، افشین پیروانی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۳ تهران گفت: دو تیم تلاش کردند اما فکر می‌کنم پرسپولیس به‌خصوص در نیمه دوم بهتر بود. موقعیت برای دو تیم کم بود اما چربش بهتر بودن به نفع تیم ما بود. با این وجود نمره خیلی خوبی نمی‌توانیم به این بازی بدهیم.

سرپرست پرسپولیس درباره خطای سیلوا بر روی آل کثیر و اینکه آیا معتقد است این خطا پنالتی بوده یا خیر، خاطرنشان کرد:  کارشناسان می گویند پنالتی نبوده ما هم می گوییم نبوده حتما. به هر حال نظرشان بوده است.

او درباره شرایط پرسپولیس در جدول رده بندی گفت: مطمئن باشید ما تجربه قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را تا روز آخر می‌کنیم. به هر حال فوتبال است اما تیم خوبی داریم و خوب بازی می‌کنیم. مطمئنا برای قهرمانی هر دو جام تلاشمان را می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا