خط و نشان کاپیتان تیم ملی ترکمنستان برای ایران
خط و نشان کاپیتان تیم ملی ترکمنستان برای ایران

ورزش سه نوشت: ارسلان مراد امانوف، کاپیتان تیم ملی ترکمنستان در آستانه مهم‌ترین بازی ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل تیم ملی ایران انتظارات خود را از ۲ بازی پیش روی این تیم بیان کرد. امانوف در گفت‌وگو با یک رسانه ترکمنستانی گفت: تمام تلاش ما بر آماده شدن برای این بازی‌ها است. ما […]

- خط و نشان کاپیتان تیم ملی ترکمنستان برای ایران

ورزش سه نوشت: ارسلان مراد امانوف، کاپیتان تیم ملی ترکمنستان در آستانه مهم‌ترین بازی ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل تیم ملی ایران انتظارات خود را از ۲ بازی پیش روی این تیم بیان کرد.

امانوف در گفت‌وگو با یک رسانه ترکمنستانی گفت: تمام تلاش ما بر آماده شدن برای این بازی‌ها است. ما درک می‌کنیم که ایران حریف قدرتمندی است و باید در شرایط متفاوتی باشیم تا بتوانیم در برابر آنها مقاومت کنیم. تیم ما به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کند تا برای مسابقات آینده آماده شود. ما تلاش می‌کنیم تا تاکتیک‌های خود را بهبود بخشیم و شرایط بدنی خودمان را آماده نگه داریم. پر از شور و شوق و هیجان آمده‌ایم تا تمام توان خود را در مبارزه برای پیروزی بگذاریم. ما مطمئن هستیم که کارمان نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت و هواداران ما به عملکرد ما در زمین افتخار خواهند کرد.

آمانوف همچنین با قدردانی از هواداران تیم ملی گفت: ما صمیمانه از حمایت مستمر شما و ایمان به موفقیت ما صمیمانه تشکر می‌کنیم. با هم می‌توانیم به موفقیت‌های باورنکردنی برسیم؛ ما مشتاق بازی با ایران هستیم و با تمام وجود برای یک جنگ آماده هستیم!

تیم ملی ترکمنستان پس از دیدار امروز که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، هفتم فروردین ماه هم در عشق‌آباد پذیرای تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

منبع: اطلاعات انلاین