گل‌محمدی گزینه هدایت تیم ملی است/ حسین عبدی سرمربی جوانان شد
گل‌محمدی گزینه هدایت تیم ملی است/ حسین عبدی سرمربی جوانان شد

خبرآنلاین نوشت: حسین عبدی که در چهار سال اخیر هدایت تیم نوجوانان ایران را برعهده داشت و در جام جهانی زیر ۱۷ سال هم روی نیمکت این تیم نشست، حالا به یک رده بالاتر منتقل شده است. این مربی ۵۶ ساله که در جام جهانی نوجوانان نتایج خوبی روی نیمکت تیم زیر ۱۷ سال ایران گرفت […]

خبرآنلاین نوشت: حسین عبدی که در چهار سال اخیر هدایت تیم نوجوانان ایران را برعهده داشت و در جام جهانی زیر ۱۷ سال هم روی نیمکت این تیم نشست، حالا به یک رده بالاتر منتقل شده است.

این مربی ۵۶ ساله که در جام جهانی نوجوانان نتایج خوبی روی نیمکت تیم زیر ۱۷ سال ایران گرفت و توانست در رقابت با برزیل، انگلیس و نیو کالدونیا از مرحله گروهی این رقابت‌ها بالا برود، حالا قرار است هدایت تیم ملی جوانان را هم برعهده بگیرد.

حسین عبدی که تجربه حضور در کادر فنی پرسپولیس و هدایت داماش گیلان و تیم ملی فوتبال زنان ایران را هم دارد، پس از چهار سال فعالیت در رده نوجوانان، حالا قرار است روی نیمکت تیم نوجوانان ایران بنشیند.

گل‌محمدی گزینه هدایت تیم ملی/ حسین عبدی سرمربی جوانان شد

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه ورزش عنوان کرد: «با توجه به درخشش عملکرد تیم فوتبال نوجوانان در جام جهانی زیر ۱۷ سال، قصد داریم همان افراد نوجوانان را برای تیم جوانان استفاده کنیم و به همین دلیل حسین عبدی به عنوان سرمربی جدید تیم جوانان انتخاب کردیم.»

تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال توانست دو پیروزی ارزشمند مقابل برزیل (قهرمان جهان) و نیوکالدونیا داشته باشد و رقابت نزدیکی هم برابر انگلیسی انجام بدهد ولی در نهایت با شکست در جدال با مراکش نتوانست به مراحل بالاتر برسد.

با این وجود عملکرد حسین عبدی در رده نوجوانان ایران موجب شد تا او حالا هدایت تیم ملی جوانان را هم عهده‌دار شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم امید نیز گفت: هنوز تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص را نداشته‌ایم اما یحیی گل محمدی یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید است.

منبع: اطلاعات انلاین