سرهنگ یدالله جهان تاب  گفت : از آن جایی که ترافیک در این ۲محور همچنان در حال افزایش است ، ورود به این جاده از طرف تهران به سمت شمال تا کم شدن بار ترافیکی ممنوع شده است. وی با بیان اینکه ترافیک خودروها از پلور تا بایجان محور هراز بسیار سنگین است ،بیان داشت: […]

سرهنگ یدالله جهان تاب  گفت : از آن جایی که ترافیک در این ۲محور همچنان در حال افزایش است ، ورود به این جاده از طرف تهران به سمت شمال تا کم شدن بار ترافیکی ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک خودروها از پلور تا بایجان محور هراز بسیار سنگین است ،بیان داشت: در محور کندوان از تونل کندوان تا پل زنگوله و مرزن آباد ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه بدون مداخلات جوی است، اظهار داشت: تردد خودروها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی، طرح محدودیت های ترافیکی را از ۲۳ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه جاری را در محورهای ارتباطی مازندران به اجرا گذاشته است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

 

منبع خبر: رکنـا