به گزارش اختصاصی زیرنویس، شب گذشته با اعلام درخواست کمک به اورژانس تهران در شمال تهران ، موتورلانس اورژانس به محل اعزام شده و خدمات امدادی را به فرد مذکور ارائه کرد، پس از بازگشت این موتورلانس به پایگاه و درحالی که بنابود به ماموریتی دیگر اعزام شود، مشخص شد که کیف حامل تجهیزات اورژانسی […]

به گزارش اختصاصی زیرنویس، شب گذشته با اعلام درخواست کمک به اورژانس تهران در شمال تهران ، موتورلانس اورژانس به محل اعزام شده و خدمات امدادی را به فرد مذکور ارائه کرد، پس از بازگشت این موتورلانس به پایگاه و درحالی که بنابود به ماموریتی دیگر اعزام شود، مشخص شد که کیف حامل تجهیزات اورژانسی و پزشکی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است. در همین راستا نیز موتورلانسی دیگر از نزدیک‌ترین پایگاه جایگزین شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در این خصوص اضافه کرد: دستگاه شوک یکی از اصلی‌ترین تجهیزات آمبولانس‌هاست که به وسیله آن افراد زیادی به زندگی بازگشته و از مرگ نجات یافته‌اند.

وی با بیان اینکه وقوع دو سرقت از اورژانس به فاصله چند ساعت از هم بی‌سابقه است، گفت: هر دوموضوع به پلیس اطلاع داده شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار قراردارد. نماینده حقوقی اورژانس هم پیگیر این موضوع است.

کیف تجهیزان اورژانسی پیدا شد

پیگیری خبرنگار زیرنویس در خصوص کیف سرقت شده نشان از آن دارد که پرونده در پلیس تهران تشکیل شده و بعد از چند ساعت پیگیری در حالی که پرونده سرقت تحت بررسی قرار داشت مرد بیمار که موتورلانس اورژانس برای درمان به خانه وی مراجعه کرده بود با پلیس و اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده کیف تجهیزات پزشکی اورژانس در خانه اش جامانده است.

بنابراین گزارش، در بررسی ها مشخص شده کیف تجهیزات پزشکی اورژانس در محل درمان جامانده و سرقتی صورت نگرفته است.

 

منبع خبر: رکنـا