روز گذشته دادستان ساری از قطع حدود چهار هزار اصله نهال و درخت در منطقه جنگلی الیمالات نور خبر داد. این خبر واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت، آزاده مختاری، خبرنگار نیز در واکنش به این خبر نوشت: منابع طبیعی درحالی که خودش متهم در پرونده تخریب بخشی از جنگل‌های ‎هیرکانی در ‎الیمالات […]

 روز گذشته دادستان ساری از قطع حدود چهار هزار اصله نهال و درخت در منطقه جنگلی الیمالات نور خبر داد.

اقدام عجیب و ناشیانه سازمان جنگل‌ها در مازندران

این خبر واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت، آزاده مختاری، خبرنگار نیز در واکنش به این خبر نوشت: منابع طبیعی درحالی که خودش متهم در پرونده تخریب بخشی از جنگل‌های ‎هیرکانی در ‎الیمالات است و باید بخاطر بی‌توجهی به نگهداشت این جنگل ثبت ‎یونسکو پاسخ بدهد که امروز به ایلنا گفته: درختی قطع نشده،ن هال بودند با قطر کمتر از ۷.۵سانتیمتر!

توجه کنید این سخنان معاون منابع طبیعی است!

‌ضمن اینکه تاکید کرده، پیمانکار بخش خصوصی وقتی مخالفت اداره‌کل منابع طبیعی را دید! دست به دامن شرکت توزیع برق مازندران  شد و از آنها مجوز گرفت!

باید کارت صدآفرین برای سازمان منابع طبیعی کشور صادر کنیم که همچون عقاب بالا سر نگهداری منابع ملی است و حواسش چهارچشمی به جنگل هاست!

آقای شعبانیان معاون امورجنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،یعنی دادستان و منابع طبیعی استان متوجه قطع نهال زیر ۷.۵سانتیمتر نشده بودند که دستور پلمپ دادند!

پس جا دارد به پیمانکار خسارت هم بدهید!

سازمان شما و میراث فرهنگی و حال گویا سازمان برق در این خصوص باید پاسخگو باشند

برترین ها

+