۱۵۰۰میلیارد تومان کالا در پنجمین مزایده سراسری سازمان اموال تملیکی عرضه شد
۱۵۰۰میلیارد تومان کالا در پنجمین مزایده سراسری سازمان اموال تملیکی عرضه شد

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در پنجمین مزایده سراسری این سازمان یک هزار و ۷۸۸ پارتی کالا به ارزش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عرضه شد.

 سعید غلامی باغی در گفت و گویی با بیان جزئیات مزایده الکترونیکی ۲۷۱ اموال منقول این سازمان اظهار کرد: این مزایده به عنوان پنجمین مزایده سراسری سازمان از ساعت ۸ صبح ۱۳ شهریورماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده وهمچنین ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

به گزارش زیر نویس ،عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این مزایده به صورت سراسری در ۳۰ استان کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مزایده یک هزار و ۷۸۸ پارتی کالا عرضه می شود گفت: ارزش پایه این تعداد پارتی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

غلامی تصریح کرد: در این مزایده خودروهای سواری، راهسازی، لوازم خانگی و ابزار آلات صنعتی عرضه می‌شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: در چهارمین مزایده سراسری اموال تملیکی که با مشارکت ۳۰ استان با عرضه انواع کالاها از جمله ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سنگین، خودروهای سواری، لوازم الکترونیکی و ابزارآلات برگزار شد، ۸۸۰ میلیارد تومان کالا به فروش رسید.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی