حضور زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی
حضور زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی

رئیس فدراسیون تیروکمان در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون از حضور زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی خبر داد و گفت: با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک زهرا نعمتی در هر دو رویداد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شرکت خواهد کرد.

مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور به ریاست محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع مهین فرهادی‌زاد نماینده کمیته ملی المپیک و کمال جوانمرد نماینده کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.

بررسی گزارش عملکرد فدراسیون و گزارش مالی و حسابرسی سال ۱۴۰۱، بررسی آیین‌نامه و دستور العمل‌ها و تصویب برنامه عملیاتی سالیانه از موارد مطرح شده در جلسه مجمع بود.

در این مجمع شعبانی بهار گفت: یکی از دغدغه‌های ما بحث تجهیزات ورزشکاران است هر چند سعی کردیم در حد توان تجهیزات را خریداری کنیم اما هنوز فاصله زیادی با خواسته‌های ورزشکاران داریم.

وی با بیان اینکه یکی از فدراسیون‌های دائم الحضور در مراجع قضایی هستیم، افزود: از زمانی که در این فدراسیون حضور پیدا کردم شکایت‌های زیادی از نظر مالی و غیرمالی علیه این فدراسیون بود و حتی در اوایل حضورم در فدراسیون حدود ۳ میلیارد تومان از بودجه ما برداشت شد که سعی کردیم این‌گونه مسائل را تا حد امکان حل و فصل کنیم.

به گزارش زیر نویس ،رئیس فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: در خصوص تجهیزات ورزشی زیاد نمی‌توانیم ورود پیدا کنیم اما حدود ۱۵۰ قبضه کمان آموزشی خریداری کردیم که به زودی در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به کسب ۶ سهمیه پارالمپیک پاریس گفت: دوره قبل تنها ۵ سهمیه برای پارالمپیک توسط کمانداران کسب شده بود اما این دوره ورزشکاران موفق به کسب ۶ سهمیه شدند که البته این امیدواری وجود دارد که این تعداد تا ۸ سهمیه افزایش پیدا کند.

شعبانی بهار همچنین به حضور زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و افزود: با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین در کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.

منبع :ایسنا