نشست خبری حسن یزدانی برگزار شد/پاسخ قاطع یزدانی به تیلور/ شرایطم امسال متفاوت است
نشست خبری حسن یزدانی برگزار شد/پاسخ قاطع یزدانی به تیلور/ شرایطم امسال متفاوت است

نشست خبری حسن یزدانی و تیلور ۲ قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی جهان در شهر بلگراد برگزار شد.

نشست خبری حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی و همچنین نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی عصر روز پنجشنبه در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد برگزار شد.

به گزارش زیرنویس، مسابقات جهانی کشتی بلگراد نخستین گزینشی المپیک به شمار می رود و پنج نفر نخست هر وزن جواز حضور در پاریس را کسب خواهند کرد.

یزدانی: متفاوت از سال گذشته هستم

یزدانی در این کنفرانس خبری با اشاره به آمادگی خود برای رقابت‌های جهانی گفت: شرایطم بسیار متفاوت از سال گذشته است و با آمادگی به این رقابت ها آمدم.

یزدانی در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی در خصوص دوری از فضای مجازی گفت: این یک تصمیم شخصی بود و تمام تمرکزم را بر روی تمرینات و کشتی بود. وقتم را روی تکنیک و استراتژی کشتی و موفقیت در آن گذاشتم.

دارنده طلا و نقره المپیک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه او می‌تواند نماد کشتی ایران باشد، گفت: تختی نماد کشتی ایران است.

تیلور: هیجان زده‌ام

دیوید تیلور دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و قهرمان جهان در این نشست خبری گفت: بسیار هیجان زده هستم که دیدار احتمالی من با یزدانی در این مسابقات برگزار می‌شود. من کمتر در مسابقه حضور پیدا می‌کنم و زمانی که در برابر حسن هستم هیجان زده هستم. ما ۲ قهرمان جهان و المپیک هستیم که همدیگر را محک می‌زنیم و حتی موجب تقویت هم می‌شویم.

تیلور ادامه داد: می‌دانم مسابقه قبل از المپیک سخت و این کشتی برایم خیلی مهم است.

نکات جالب نشست خبری حسن یزدانی و تیلور

نشست این ۲ قهرمان جهان در حالی برگزار شد که تیلور در چند روز گذشته هیاهوی زیادی در فضای مجازی به راه انداخته بود و یزدانی نیز در سکوت کامل تمرینات خود را دنبال می‌کرد. پاسخ قاطع یزدانی در خصوص آمادگی خود به نوعی پاسخ قاطع به این قهرمان آمریکایی بود که با ابزار رسانه‌های مجازی به دنبال تضعیف روحیه ژنرال کشتی ایران بود.

همچنین یزدانی اشاره‌ای غیر مستقیم به فعالیت تیلور در فضای مجازی داشت و اعلام کرد: به جای تمرکز بر فضای مجازی بر روی استراتژی و تکنیک کشتی تمرکز دارم.

یزدانی و تیلور در ۲ سوی جدول وزن ۸۶ کیلوگرم قرار گرفته و تا فینال برخوردی با هم نخواهند داشت. این ۲ قهرمان در صورت پیروزی برابر همه حریفان یک بار دیگر مبارزه‌ای حساس و نفس‌گیر و به نوعی ششمین دوئل خود را برگزار خواهند کرد. یزدانی و تیلور تا کنون پنج بار برابر هم قرار گرفته که سهم تیلور چهار برد و سهم یزدانی یک برد است.

در پایان این نشست خبری دو قهرمان بزرگ دنیای کشتی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

منبع: ایلنا